بسکتبال ناشنوایان: رسانه‌ها کمتر به ورزش ناشنوایان می‌پردازند

  • کد خبر : 343170
  • 10 دی 1399 - 8:23
بسکتبال ناشنوایان: رسانه‌ها کمتر به ورزش ناشنوایان می‌پردازند

 

بسکتبالیست تیم ملی ناشنوایان: رسانه‌ها کمتر به ورزش ناشنوایان می‌پردازند | نیوز

 

بسکتبال ناشنوایان: رسانه‌ها کمتر به ورزش ناشنوایان می‌پردازند

رانویک بغداساریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نیوز در خصوص سابقه حضورش در رشته ورزشی بسکتبال، اظهار داشت: علاقه زیادی به بسکتبال دارم و ۱۲ سال هم است که در پست گارد راس بازی‌ می‌کنم. عضو تیم بسکتبال ناشنوایان ایران در بازی‌های آسیایی و اقیانوسیه ۲۰۱۵ بودم.

وی در مورد تشکیل اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان در تهران، گفت: نخستین اردوی‌مان در شرایط کرونایی برگزار شد و چند نفر برای اولین بار به این اردو اضافه شدند. رسیدگی در این اردو خیلی خوب است و اردونشینان از برگزاری تمرینات راضی هستند.

از لحاظ تغذیه، اسکان و… وضعیت ایده‌آل و مناسبی داریم. هر نفر یک اتاق دارد و اتاق‌ها بسیار تمیز است. پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شده و حتی در سالن تمرین، توپ‌ها شستشو و ضدعفونی می‌شود.

بغداساریان درباره اینکه تمرینات ملی‌پوشان از طریق فضای مجازی در دوران قرنطینه پیگیری می‌شد، عنوان کرد: به خاطر شیوع بیماری کرونا که تمرینات گروهی‌مان تعطیل شده بود ولی برنامه‌های آمادگی آنلاین را داشتیم و تمرین را رها نکرده بودیم.

در گروه تیم ملی بسکتبال  به مرور تمرینات فنی،  تکنیکی می‌پرداختیم. حتی در این وضعیت کرونایی، بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و در تمرینات انفرادی‌شان هم پیشرفت چشم‌گیری داشتند. حضور در این اردو هم آنها را به شرایط نرمال خواهد رساند.

وی ادامه داد: برای موفقیت در رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان در مالزی کار سختی را پیش رو داریم. مطمئنا برای رسیدن به هدف‌مان بیشتر از گذشته تلاش‌مان را خواهیم کرد. برای رسیدن به المپیک خیلی خوشبین هستم و امیدوارم که به المپیک برویم. استعدادهای خوبی به تیم ملی بسکتبال راه پیدا کرده‌اند و کمک زیادی در مسابقات به تیم‌مان خواهند کرد.

نسیم آنلاین | گلایه بهترین دروازبان فوتسال ناشنوایان آسیا و جهان از مسئولان ورزش مازندران

 

گلایه بسکتبال ناشنوایان از رسانه ها

ملی‌پوش بسکتبال ناشنوایان با گلایه از رسانه‌ها داشت و تاکید کرد: رسانه‌ها کمتر به ورزش ناشنوایان می‌پردازند و به خصوص اطلاع رسانی در مورد بسکتبال ناشنوایان زیاد نیست. تا جایی که چند نفر از بچه‌های که تازه به تیم ناشنوایان آمده‌اند به خاطر اینکه اطلاع رسانی در حوزه ورزش ناشنوایان کم است، تازه با بسکتبال ناشنوایان آشنا شده‌اند و اصلا نمی‌دانستند که این رشته ورزشی برای ناشنوایان هم وجود دارد.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=343170

ثبت نظر

-