دروازه بان استقلال در اندیشه کلین شیت پنجم

  • کد خبر : 343053
  • 10 دی 1399 - 3:57
دروازه بان استقلال در اندیشه کلین شیت پنجم

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم ۱۴ و ۱۲ امتیازی گل گهر و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر در دیداری حساس و از ساعت ۱۶:۲۰ روز چهارشنبه در سیرجان به مصاف هم می‌روند و جدا از حساسیت‌های شخصی برای برخی از چهره‌های حاضر در این دیدار، به لحاظ جدولی هم این بازی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

آبی پوشان فارغ از کیفیت بازی و نحوه امتیاز گیری شان در این فصل، از یک نقطه قوت به نام ساختار دفاعی سود می‌برند که در راس آن یک دروازه‌بان آماده به اسم رشید مظاهری قرار دارد.

شاگردان فکری در این فصل تنها ۳ بار در ۷ بازی دروازه شان باز شده تا بعد از پرسپولیس با یک گل خورده در ۵ بازی، بهترین خط دفاعی را داشته باشند. آبی پوشان ۳ گل را در ۲ دیدار دریافت داشته و ۵ بار در طول فصل موفق به کلین شیت شده‌اند.

رشید مظاهری که یکی از خریدهای جدید این تیم بود و به گمان خیلی از کارشناسان بهترین خرید آبیها هم به حساب می‌آید، از هفته سوم به ترکیب این تیم رسید و تا امروز در همه دیدارهای آنها به میدان رفته است. مظاهری تاکنون در ۵ دیدار وظیفه حراست از چارچوب دروازه تیمش را داشته و تنها یک بار مقابل صنعت نفت در ورزشگاه آزادی دروازه‌اش باز شده است.

مظاهری که از آمادگی بالای روحی و بدنی برخوردار است، تاکنون ۴ کلین شیت به نام خود ثبت کرده تا از این حیث بهترین عملکرد را داشته باشد. وی با انجام تمریناتی منظم و با برنامه در تلاش است تا پنجمین کلین شیت خود را در ششمین دیداری که با پیراهن استقلال به میدان می‌رود انجام دهد. نکته بارز برای مظاهری این است که تنها باری که دروازه‌اش باز شده در ورزشگاه آزادی بوده و تاکنون خارج از تهران گلی را دریافت نکرده است و امیدوار است مقابل گل گهر هم این روند را ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=343053

ثبت نظر

-