طوفان طلا در روزهای پایانی ۲۰۲۰/ورود دوباره سنا

  • کد خبر : 343007
  • 10 دی 1399 - 1:31
طوفان طلا در روزهای پایانی ۲۰۲۰/ورود دوباره سنا

 

طوفان طلا در روزهای پایانی ۲۰۲۰/ورود دوباره سنا

بر اساس گزارش اینوستینگ، هر اونس طلا در بالای ۱۸۸۰ دلار ثابت ماند، اتفاقی که می تواند یک نقطه عطف باشد و به این فلزگرانبها کمک کند تا اوج‌های اخیر بالای ۱۹۰۰ دلار را پس بگیرد. البته اگر نتواند از این سطح عبور کند ممکن است به سطح ۱۸۷۰ دلار یا زیر سطح آن سقوط کند.

هم زمان در سپهر سیاسی مجددا شکاف ها بیشتر شد،رهبر جمهوری‌خواهان سنا با رای‌گیری بسته حمایتی ۲هزار دلاری به خانواده‌های آمریکایی مخالفت کرد و گفت باید به مساله تقلب در انتخابات هم رسیدگی شود.

سامانه ثنا سامانه ای برای مشاهده تا پیگیری ابلاغ قضایی+فایل آموزشی

ورود دوباره سنا

ترامپ ، حدود سه هفته دیگر از سمت خود خارج می‌شود ، هنگامی که روز پنجشنبه اعلام کرد که ۹۰۰ میلیارد دلار محرک‌مالی حساب همه جانبه و لایحه بودجه دولت همراه با ۱٫۴ تریلیون دلار مصوب کنگره را امضا نمی کند ، بازارها مبهوت شدند.

نمایندگان حزب جمهوریخواه حامی او و همچنین دموکرات های رقیب توافق کردند که کمکهای شخصی ۶۰۰ دلار برای هر آمریکایی را تا ۲۰۰۰ دلار افزایش دهد.

ترامپ روز یکشنبه به همان عادت ناگهانی تغییر موضع داد و این لایحه را امضا کرد و گفت که جمهوری خواهان را برای ارسال چک های جداگانه به آمریکایی‌ها برای جبران پرداخت ۲۰۰۰ دلار راضی کرده است.

اما هنگامی که دموکرات ها تلاش کردند این موضوع در جلسه روز سه شنبه سنا تصویب شود ، رهبر اکثریت جمهوریخواهان میچ مک کانل مخالفت کرد. البته دموکرات ها حمایت شش سناتور جمهوری خواه را در کنار خود دارند و از نظر فنی برای گذر از مانور ترامپ فقط به شش رای دیگر احتیاج دارند. اما این سطح شکاف مجددا نااطمینانی را به بازارها بازگرداند.

سنا

تنها توجه بازار به محرک‌‌های مالی

اد موایا در نیویورک OANDA(شرکت خارجی ارزی) گفت: توجه طلا در حال حاضر تنها به آینده بسته محرک‌ مالی است و در حال حاضر عدم اطمینان در مورد آینده بیشتر مشاهده خواهد شد.

او معتقد است: ترامپ برای افزایش چک‌های محرک به ۲۰۰۰ دلار در سنا در تلاش است، اما این به دولت بایدن کمک کرده است که بفهمد کدام قانونگذاران مایل به همکاری با آن‌ها هستند. به طور کلی احتمال محرک‌های بیشتر به نظر می رسد ، سرمایه گذاران فقط باید منتظر بمانند تا بایدن روی کار بیاید.

قیمت طلا، فراز و نشیب های آن در جهان - مهرزاد گالری قیمت طلا

فراز و نشیب قیمت طلا

معاملات آتی طلای ایالات متحده برای تحویل در ماه فوریه، معامله رسمی روز سه شنبه را با افزایش ۲٫۵۰ دلار یا معادل ۰٫۱ درصد ، به ۱۸۸۲ دلار رساند.

در معاملات روز دوشنبه ، طلای فوریه در مورد حدس و گمان درباره نتیجه کمک های مالی ۲۰۰۰ دلاری که ترامپ خواسته بود ، قبل از ورود به سطح ۱۸۷۴٫۰۵ دلار به بالاترین سطح یعنی  ۱،۹۰۴ دلار رسید.قیمت لحظه ای طلا نیز که مورد توجه الگوریتم ها و صندوق های تامینی است و جهت آینده را برای این دسته از سرمایه گذاران تعیین می کند، ۱،۸۸۳ دلار بود.

با توجه به نوسان زیاد طلا، سرمایه‌گذاران برای معامله در این  بازار دست نگه داشتند و سایت‌های تحلیلی نیز فعلا صبر را به آن‌ها پیشنهاد کرده است.

انتظار برای نوسان بیشتر

بر اساس گزارش کیتکو، قیمت بیت‌کوین در روز سه شنبه در اوایل معاملات آمریکا متوقف شد ، در حالی که در اوایل هفته جاری به بالاترین سطح رسید. افرادی که دنبال سود هستند، از مزیت بالایی برخوردار هستند اما هیچ نشانه ای از نزدیک بودن سطح بالای بازار وجود ندارد. به نظر می‌رسد که باید در کوتاه مدت انتظار نوسان بالاتر در روند صعودی و نزولی را داشته باشید.در حال حاضر قیمت هر بیت‌کوین ۲۶،۸۹۶ دلار است.

بیت_کوین.jpg

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=343007

ثبت نظر

-