توضیح محسن هاشمی درباره استعفای یکی از اعضای شورای شهر تهران

  • کد خبر : 342729
  • 09 دی 1399 - 18:24
توضیح محسن هاشمی درباره استعفای یکی از اعضای شورای شهر تهران

سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۳

محسن هاشمی

تهران (پانا) – رئیس شورای شهر تهران درباره استعفای یکی از اعضای شورای شهر توضیحاتی داد.

محسن هاشمی در حاشیه دویست و شصتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، درباره استعفای حجت نظری و علی اعطا گفت: آقای اعطا استعفا نداده است و درباره آقای نظری هم در حال حاضر خبر جدیدی ندارم که بیان کنم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به ثبت استعفای رسمی حجت نظری در روز یکشنبه عنوان کرد: استعفا را ایشان به بنده دستی تحویل داده‌اند اما شاید بعدا ثبت رسمی کرده باشند. من استعفای غیررسمی ایشان را به هیات رئیسه تحویل دادم و قرار شد آقای امینی نایب رئیس شورای شهر گزارش مذاکره با آقای نظری برای منصرف کردن او از استعفا را به هیات رئیسه تحویل دهند که این گزارش ارائه شد و قرار است هیاتی چند نفره با ایشان جلسه داشته باشند و این جلسه عصر امروز برگزار خواهد شد‌.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: آقای نظری قهر نکرده‌اند، بلکه استعفا داده‌اند. بنده استعفای رسمی ایشان را ندیده‌ام اما اعلام شد که متن این استعفا امروز در کارتابل آمده است. ما آیین نامه داریم و براساس آیین نامه عمل خواهیم کرد و یکشنبه تکلیف این مساله روشن می شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت سه جلسه‌ای نظری در جلسات شورای شهر چه تصمیمی برای وی گرفته خواهد شد، گفت: هنوز سه جلسه نشده و گویا دو جلسه غیبت داشته‌اند که این عدم حضور می‌تواند به دلیل مرخصی باشد چراکه هنوز رسماً اتفاقی رخ نداده است. به طور کلی امروز مذاکراتی با ایشان انجام می‌شود و در هیات رئیسه یک شنبه آینده درباره این موضوع تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف می‌شود.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سال گذشته نیز ناهید خداکرمی و بهاره آروین اعضای شورای شهر تهران استعفا دادند، تصریح کرد: هرکس که در جلسه از جای خود بلند شود، به معنای استعفا نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=342729

ثبت نظر

-