جدال عرضه و تقاضا در بورس/ شاخص ها سرخپوش شدند

  • کد خبر : 342124
  • 09 دی 1399 - 9:58

 

جدال عرضه و تقاضا در بورس/ شاخص ها سرخپوش شدند

 

پیش‌بینی بورس فردا 9 دی/ شاخص از کانال 1.5 میلیونی عبور می‌کند؟ - تجارت‌نیوز

 

به گزارش نیوز، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش ۵۸۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۱واحد قرار گرفت.شاخص ها سرخپوش شدند و با ریزش۱۸۰۰ واحدی ۴۶۷ هزار و ۳۱۳واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

فولاد، خودرو، نوری و فملی اثرگذارترین نمادها بر سرخپوشی شاخص هستند.


>>>بیشتر بدانید

صعود ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در ۳۰ دقیقه/ بزرگان بورسی سبز شدند

افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی یک نماد بورسی تصویب شد

 


وضعیت شروع معاملات بورس امروز 9 آذر 99 چگونه و چطور بود؟ | بامتن

 

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در گروه خودرویی‌ها خودرو در قیمت ۳۳۲ تومان در حال داد و ستد است. خساپا با افت نسبی تقاضا در قیمت ۲۴۰ تومان قرار گرفت. خگستر در محدوده صفر تابلو داد و ستد می‌شود.

در گروه فرآورده‌های نفتی نماد شبندر با رشد ۱ درصد همراه است. شتران رشد ۱ درصد دارد و در قیمت ۱۱۷۶ تومان داد و ستد می‌شود. شپنا در قیمت ۱۴۱۳ تومان رشد ۲ درصد را به ثبت رساند.

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد در قیمت ۱۳۴۸ تومان افت ۱ درصد دارد. فملی در محدوده مثبت قرار دارد و در قیمت ۱۵۱۵ تومان داد و ستد می‌شود. فولاژ در مدار توجهات سهامداران قرار دارد و شاهد شکل گیری صف خرید بروی این نماد هستیم. ذوب در قیمت ۵۱۷ تومان دنبال می‌شود.

در گروه بانکی‌ها ونوین در قیمت ۵۵۷ تومان افت ۱ درصد را تجربه می‌کند و وپارس با افت ۲ درصد در قیمت ۳۸۹ تومان قرار دارد. وملل افت ۲ درصد دارد.

بازار بر خلاف روند شروع معاملات شاهد افزایش عرضه در بیشتر نماد ها است. نماد شستا در قیمت ۲۴۰۱ تومان با افت ۲ درصد دنبال می شود.

 

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=342124

ثبت نظر

-