پیدا شدن سر دخترنوجوان در سیرجان

  • کد خبر : 341607
  • 08 دی 1399 - 21:29
پیدا شدن سر دخترنوجوان در سیرجان
کشف سر دختر جوان، محسن نیک‌ورز اظهار کرد: سحرگاه امروز کارگران جمع‌آوری زباله سیرجان حین تخلیه مخزن زباله در یکی از خیابان‌های شهر متوجه یک پلاستیک سنگین با ظاهری غیرطبیعی شدند که پس از بازکردن درب پلاستیک با سر یک دختر جوان مواجه شدند و موضوع را به اطلاع پلیس رساندند.
دادستان عمومی و انقلاب سیرجان ادامه داد: قاتل پس از دو ساعت خود را به پلیس معرفی کرده و محل جسد را نیز آشکار می‌کند.

کشف سر دختر جوان

ماجرای کشف سر دختر جوان در مخزن زباله‌ای در سیرجان
دادستان سیرجان تصریح کرد: قاتل به روابط خود با مقتول اقرار کرده و اینکه هر دو از کارتن خواب‌های سطح شهر بوده‌اند را ذکر می‌کند و اذعان کرده که مواد مخدر صنعتی مصرف می‌کرد و دلیل این جنایت را مصرف شیشه عنوان می‌کند.
وی افزود: قاتل جسد مقتول را هم که در حوالی یکی بوستان‌های حاشیه شهر سیرجان مخفی کرده بود، به پلیس نشان می‌دهد و جسد این دختر نوجوان برای احراز هویت و سیر مراحل قانونی به سردخانه پزشکی قانونی منتقل می‌شود.
>>>بیشتر بخوانید

کشف جسد

جسد دختری ۲۲ ساله صبح روز گذشته در اتوبان تهران ـ کرج کشف شد

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حدود ساعت 7 صبح روز گذشته (جمعه 27 فروردین) خبر کشف جسد دختری جوان در اتوبان تهران ـ کرج، روبه‌روی پارک ارم به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 133 شهرزیبا به محل کشف جسد اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل با جسد دختر جوانی مواجه شدند که از چند ناحیه بدن مخصوصاً پاها دچار شکستگی شده بود.

در ادامه، عوامل تشخیص هویت آگاهی و پزشکی قانونی در محل کشف جسد حاضر شده و با وجود پل عابرپیاده در محل حادثه، این احتمال را دادند که دختر جوان با خودکشی به زندگی خود پایان داده باشد با این حال جسد وی برای بررسی بیشتر و تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

در ادامه نیز هویت دختر جوان مشخص شد و مأموران در بررسی‌های متوجه شدند که متوفی (22 ساله) پیش از این نیز سابقه خودکشی داشته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=341607

برچسب ها

ثبت نظر

-