جانسون برای شانه نکردن موهایش عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 339449
  • 07 دی 1399 - 11:42
جانسون برای شانه نکردن موهایش عذرخواهی کرد

 

 

 یک خبرنگار انگلیسی روز گذشته بوریس جانسون را با طرح سوالی درباره موهایش به چالش کشید و غافلگیر کرد.

خبرنگار انگلیسی از نخست وزیر این کشور علت شانه نکردن موهایش را جویا شد و گفت: شما نماینده کشور در خارج هستید، اما به سختی می‌توانیم مو‌های شما را مرتب ببینیم. مادرم می‌خواهد بداند که چرا موهایتان شانه نمی‌زنی؟

نخست وزیر انگلیس که کاملا غافلگیر شده بود در حالی که می‌خندید، پاسخ داد: من با موهایم مشکل دارم، ولی همیشه آن‌ها را مرتب می‌کنم. حتی در دفتر کارم شانه‌ای برای همین کار دارم.

جانسون در ادامه گفت: مراتب احترام مرا به مادرتان برسانید، برایشان کریسمس خوبی را آرزو می‌کنم و از ایشان عذرخواهی میکنم.

 

بوریس جانسون؛ از تولد در آمریکا تا نخست‌وزیری انگلیس

 

آلکساندر بوریس دو ففل جانسون (به انگلیسی: Alexander Boris de Pfeffel Johnson) (زاده ۱۹ ژوئن ۱۹۶۴) روزنامه‌نگار، سیاست‌مدار و تاریخ‌نگار بریتانیایی است که در ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹ پس از استعفای ترزا می از نخست‌وزیری بریتانیا و در پی انتخابات داخلی حزب محافظه‌کار و رقابت با جرمی هانت به پیروزی رسید و به عنوان نخست‌وزیر تازه بریتانیا معرفی شد.

وی از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ به عنوان شهردار لندن فعالیت می‌کرد و از ۲۰۱۵ نمایندگی مجلس بریتانیا از حوزه انتخابیه آکسبریج و رویسلیپ جنوبی را به عهده دارد. او در دوره دوم شهرداری خود بر برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ لندن نظارت کرد. از ژوئیه ۲۰۱۶ تا ژوئیه ۲۰۱۹ به عنوان وزیر امور خارجه و مشترک‌المنافع کار کرد. او پیشتر از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ نماینده پارلمان از حوزه انتخابیه هنلی بود. او که عضو حزب محافظه‌کار بریتانیا است و به دلیل نزدیکی به سیاست‌های لیبرال اقتصادی و لیبرال اجتماعی «لیبرترین» خوانده شده‌است.

 

بوریس جانسون، پدر شد | خبرگزاری ایلنا

 

پس از آن که ترزا می رهبر حزب محافظه‌کار در ۲۴ مه ۲۰۱۹ از سمت خود استعفا داد حزب محافظه‌کار در تاریخ ۷ ژوئن انتخاب رهبری حزب را برای برعهده گرفتن نخست‌وزیری بریتانیا آغاز کرد. در پایان در روز ۲۳ ژوئیه، حزب محافظه‌کار بوریس جانسون را به عنوان رهبر تازه حزب محافظه‌کار برگزید.

وی در جریان دنیاگیری کروناویروس به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. در ۱۲ آوریل ۲۰۲۰ دفتر «داونینگ» اعلام کرد بوریس جانسون از بیمارستان مرخص شده‌است اما بنابر توصیه تیم پزشکی وی فوراً به سر کار بر نمی‌گردد و به نقاهت خود در منطقه چکر ادامه می‌دهد. در ۲۳ آوریل رویترز به نقل از تأکید جانسون به همکاران خود نوشت برای هفته آینده یک جلسه کابینه را در برنامه بگذارند تا خود را تا ۲۷ آوریل رسانده و به امورات سرعت بخشد.

 

>>> خبر مرتبط :

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=339449

ثبت نظر

-