واکنش شهرداری تهران به تخریب سینما ایران

  • کد خبر : 337894
  • 06 دی 1399 - 11:55
واکنش شهرداری تهران به تخریب سینما ایران

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ – ۱۱:۳۹

سینما ایران

تهران (پانا) – شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به موضوع تخریب سینما ایران گفت هنور رأی دیوان عدالت اداری به ما ابلاغ نشده و امید است مساله با مذاکره حل شود.

علی محمد سعادتی در صفحه توییتر خود با انتشار مطلبی در واکنش به تخریب سینما ایران عنوان کرد: «این روزها ماجرای سینمای ایران نقل همه محافل است، باید پرسید که انتظارتان از شهرداری تهران چیست؟ مادامی که معاونت سینمایی وزارت ارشاد با انحلال سینما موافقت می نماید و میراث فرهنگی در محکمه قضایی طبق روال مغلوب می گردد، شهرداری تهران باید در مقابل دستور قضایی چگونه مقاومت نماید؟

وی ادامه داد: بجای آدرس غلط به افکار عمومی، با خود مرور نمایید که کدام نهاد به اندازه شهرداری تهران در خصوص پاسداری از فرهنگ و هویت لاله زار تلاش نمود است؟ مرمت خانه اتحادیه، تئاتر نصر، خانه های پیرنیا و موزه سینما، باغ علاءالدوله و ساماندی لاله زار شمالی گوشه ای از این تلاشها است.

شهردار منطقه ۱۲ نوشت: هنوز رای دیوان عدالت اداری به ما در شهرداری منطقه ۱۲ ابلاغ نگردیده است، امیدواریم با مذاکره و بهره گیری از ظرفیت های قانونی با مالکان مجموعه سینما ایران به نقطه ای مشترک و تفاهمی برد_برد برسیم. چراکه نتیجه رویکردهای منفعلانه قبلی پیرامون صیانت از میراث فرهنگی در شهر هویدا است.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=337894

ثبت نظر

-