مرگ همزمان ۵ تن در ماهشهر / علت چه بود ؟

  • کد خبر : 337465
  • 06 دی 1399 - 4:05

به گزارش نیوز، حیدر بحرکانی مسئول مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی هندیجان گفت: تصادف پژو ۲۰۶ و وانت پراید در محور هندیجان-ماهشهر راس ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز، جمعه ۵ دی ماه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام نیرو‌های امدادی به محل وقوع حادثه در محدوده اورژانس شهرستان بندر ماهشهر افزود: در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست دادند که ۲ نفر از جان باختگان از سرنشینان وانت بودند و ۳ فوتی دیگر نیز مربوط به پژو ۲۰۶ بودند.

به گفته بحرکانی، جان باختگان حادثه به پزشکی قانونی منتقل شدند و علت حادثه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان هندیجان درحال بررسی است.

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه استان خوزستان در این خصوص گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور “هندیجان-ماهشهر”، بعد از شهرک مدنی بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی به محل اعزام شدند و با حضور مأموران پلیس راه مشخص شد پژو ۲۰۶ با پراید وانت رخ به رخ تصادف کردند و ۵ تن در دم جان باختند.

او ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت تصادف را ناتوانی راننده پژو ۲۰۶ در کنترل وسیله نقلیه و رفتن به لاین مخالف علیرغم فاصله ۵ متری بین لاین‌ها در جاده بزرگراهی اعلام کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=337465

ثبت نظر

-