روزبهانی: برای گرفتن مدال در المپیک باید پول خرج کرد/ بوکس دنیا دست مافیا است

  • کد خبر : 337443
  • 06 دی 1399 - 2:56
روزبهانی: برای گرفتن مدال در المپیک باید پول خرج کرد/ بوکس دنیا دست مافیا است

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نیوز در خصوص برگزاری دور جدید اردوی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: مرحله ششم اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس از چهارشنبه (سوم دی ماه) آغاز شده است. از کادر فنی اجازه گرفتم تا از امروز (شنبه ششم دی ماه) در تمرینات شرکت کنم. تمرینات در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار می‌شود که صبح تمرین بدنسازی خواهیم شد و بعد از ظهر هم تمرین فنی را انجام می‌دهیم.

وی در مورد سالن تمرین تیم ملی بوکس در مجموعه ورزشی انقلاب تهران، عنوان کرد: سالن شماره ۹ را به دو قسمت تقسیم کرده‌اند تا تیم‌های ملی بوکس و کاراته در این سالن، تمرینات خود را برگزار کنند. به خاطر عملیات عمرانی که در این سالن انجام شده است، مقداری از کف‌پوش کنده شده و نیاز به تعمیرات دارد.  

ملی‌پوش بوکس کشورمان با اشاره به اینکه مسابقات تدارکاتی به آمادگی بیشتر بوکسورها کمک می‌کند، تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی نیاز به اردوهای مشترک و برگزاری رقابتهای تدارکاتی با بوکسورهای دیگر کشورها دارند. رقابت با بازیکنان برتر برخی از کشورهای دنیا این امیدواری را بیشتر می‌کند تا به بهترین شکل ملی‌پوشان بوکس ایران خود را آماده پیکارها بزرگ در سطح جهان کنند. تا چه زمانی باید بوکسورهای کشورمان با خودشان بازی کنند؟ 

روزبهانی درباره حمایت مسئولان ورزش ایران از تیم ملی بوکس هم گفت: هزینه‌های زیادی صرف ورزش‌های دیگر می‌شود و مقدار کمی بودجه به بوکس تزریق شده است. با اینکه حمایت از بوکس وجود داشته ولی چیزی تغییر نکرده است. مسئولان ورزش کشورمان در تمرینات تیم ملی بوکس حضور یافتند و هم اکنون نیز توجه بیشتر به این رشته می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بوکس ایران می‌تواند در بازی‌های المپیک توکیو به نخستین مدال دست پیدا کند، یادآور شد: بوکس در دنیا و کسب مدال در رقابت های مهم و بازی‌های المپیک کاملا در دستان مافیا است. برای گرفتن مدال باید پول خرج کرد و تا کشوری هزینه نکند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

بوکسور تیم ملی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون جهانی بوکس هم گفت: امیدوارم بوکس دنیا با حضور رئیس جدیدش در آینده تغییراتی را داشته باشد.

روزبهانی با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون بوکس ایران زحمات زیادی برای رشد و توسعه این رشته در کشور انجام داده است، تصریح کرد: حسین ثوری واقعا با تمام توان خود زحمت می‌کشد تا بوکس ایران نتیجه خوبی بگیرد. تمامی مسئولان فدراسیون و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی هم به بهترین نحو برای موفقیت بوکس در مسابقات پیش‌رو و بازی‌های المپیک تلاش می‌کنند.  

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=337443

برچسب ها

ثبت نظر

-