مینا نامداری به سیم آخر زد/ لایوی که در آن تتلو، مینا نامداری را مسخره کرد+ فیلم

  • کد خبر : 335432
  • 08 شهریور 1400 - 10:10
مینا نامداری به سیم آخر زد/ لایوی که در آن تتلو، مینا نامداری را مسخره کرد+ فیلم

مینا نامدار یکی از فعالان در اینستاگرام است او فعالیت خود را از فیسبوک شروع کرد و با انتشار عکس هایی از خود و بدن ورزیده اش در فضای مجازی فعالیتش را شروع کرد. به گفته بعضی ها او در زمینه مدلینگ فعالیت می کرد و در کشور ایران محدودیت های زیادی داشت به همین خاطر تصمیم گرفت خاک ایران را برای همیشه به مقصد ترکیه ترک کند اما نامدار هیچ وقت در زمینه مدلینگ فعالیت جدی نداشته و او را به خاطر عکس ها و لایوهایی که از خود به جا گذاشته مدل می دانند.

بعد از شروع فعالیت در فیسیوک با انتشار عکس های لخت و نیمه برهنه خود در صفحه اینستاگرامش به شهرت زیادی رسید و توجه خیلی ها را به خود جذب کرد. او در ترکیه زندگی می کند و در رشته بدنسازی فعالیت دارد که این را می توان از عکس هایی که منتشر کرده با بدن خوش فرم و ورزیده اش متوجه شد.

لایو امیر تتلو و تغییر چهره

امیر تتلو که از خوانندگان و موزیسین های پرحاشیه است در یک لایو خود را با استفاده از افکت های اینستاگرام به شکل عجیبی درآورد. تتلو در این لایو، مینا نامداری را مسخره کرد و در ادامه مدعی شد که خیلی شبیه مینا نامداری شده است. در این فیلم صحبت های تتلو را مشاهده می کنید.

 

میلاد حاتمی در اخبار 20:30 همه را لو داد! فیلم شوکه کننده

زندگی شخصی مینا نامدار

پدرش در تجارت فولاد فعال است و به خرید و فروش ملک در تهران مشغول است. مینا در هنرستان در رشته نقاشی تحصیل کرد و بعد برای ادامه تحصیل به کشور بلژیک رفت. او که بیشتر درگیر خوشگذرانی و تفریح در این کشور اروپایی بود در نهایت از دانشگاه اخراج شد. در ادامه او به کشور ترکیه و شهر استانبول رفت و ساکن یکی از خانه های پدرش شد.

مینا نامدار

نامدار در سال ۹۷ شروع به افشاگری رابطه اش با پیام صادقیان، فوتبالیست معروف و مشهور ایرانی را کرد و وویس هایی را از او پخش کرد. ادعا کرد که با صادقیان سه ماه رابطه داشته و رابطه شان بسیار جدی بوده به گونه ای که پیام صادقیان با برادر مینا نامداری نیز صحبت کرده بوده است.

اما بعد آن پیام صادقیان به او خیانت کرده و با دختر خاله اش ارتباط برقرار کرده. نامدار لایو ها جنجالی درباره پیام صادقیان منتشر کرد و تهمت و توهین های زیادی به او نسبت داده و با این کارش به دنبال کنندگان اینستاگرام خود روز به روز افزود.

مینا نامداری و پیام صادقیان

او با لحن تندی در لایو هایش پیام صادقیان را تهدید کرد و همچنین ادعا کرد که با رو کرد مدارکی از رابطه اش با پیام صادقیان مانند فیلم ها و عکس های دو نفره شان می تواند او را از رفتن به ایران برای همیشه محروم کند. ولی بعد از آن مدرکی پخش نشد و به نظر می رسد تمام این سرو صدا ها هدفی جز جذب فالوور نداشته.

این جنجال و دعوا کمی بعد خوابید و در حال حاضر مینا نامدار با انتشار عکس های لخت و نیمه برهنه خود در صفحات مجازی و اینستاگرام به جذب فالوور ادامه می دهد. مینا نامدار اینستاگرام خود را پر از عکس هایش با بدنی ورزیده و برهنه کرده و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

مینا نامدار جدیدا صفحه ی یوتیوب خود را هم باز کرده و در آن جا نیز فعالیت دارد و لایوهای جنجالی ضبط شده خود را در یوتیوب نیز منتشر می کند.

توسط کشور ایران دچار محدودیت‌هایی بود

مینا نامداری برای کار در عرصه مدلینگ و فعالیت در صفحه اینستاگرام توسط کشور ایران دچار محدودیت‌هایی بود و همانند اکثر مدل‌های زن ایرانی تصمیم به ترک خاک ایران به مقصد ترکیه گرفت.

مینا نامدار اینستا را برای ادامه فعالیت‌های خود برگزید و با انتشار عکس‌های جنجالی و نیمه‌برهنه‌اش توانست در این شبکه اجتماعی خود را معروف کند.

چندی پیش، لایو غیراخلاقی او با یک پسر چهارده ساله حواشی زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت.

 

شروع مدلینگ مینا نامدار

مینا نامداری تصمیم گرفت یک نمایشگاه برای فروش آثار هنری تاسیس کند. او در آنجا با یک کارگردان ترک آشنا شد و بدین ترتیب در سال ۲۰۱۷ در یک سریال نقشی کوتاه ایفا کرد. این ارتباطات و رفت و آمدها باعث شد او توجه چند برند مشهور در ترکیه را به خود جلب کند. همین جا بود که مینا پیشنهاد مدلینگ دریافت کرد.

همزمان با شروع فعالیت در زمینه مدلینگ، این دختر ایرانی اکانت اینستاگرامش را فعال کرد. او عکس هایی تبلیغی از برندهای مختلف را منتشر می کرد. کم کم طرفداران نامدار بیشتر و بیشتر شدند و او صاحب یکی از پیج های شناخته شده در اینستاگرام شد. مینا تصمیم گرفت برای جذب مخاطب بیشتر، محتواهای جدیدی منتشر کند. او عکس هایی برهنه از خودش منتشر می کرد و بدین ترتیب بیشتر موردتوجه رسانه های زرد ایرانی قرار گرفت

مینا نامدار کیست؟


رابطه مینا نامداری با پیام صادقیان

پیام هایی در شبکه های اجتماعی توسط نام مینا نامدار با گذاشتن لایو ها و اسکرین شات هایی شروع به ادعا و افشاگری هایی کرده است که در آن میگوید:

با پیام صادقیان فوتبالیست مطرح کشورمان دوست بوده است و رابطه داشته است

ولی او به مینا خیانت کرده است ، مینا نامداری همچنین در چندین لایو که منتشر کرده است

مدعیست پیام صادقیان با دختر خاله او رابطه ی جنسی داشته است.

مینا نامدار در اولین لایوش در این مورد، پیام صادقیان رو مورد شماتت قرار داده و میگوید :

اونایی که دنبال مدرک و سند هستن دشمنای پیام صادقیان هستن.

چون میدونین مدارک یه رابطه میتونه فیلم و عکس های رو تخت باشه و تو اتاق خواب…

من میتونم مدرک و سندها رو رو کنم و یه نفر رو از ایران رفتنش برا همیشه محروم کنم

اونم منی که وضعیت پیام رو میدونم

البته اینقدر نمک به حروم هست که ممکنه چنین کارو بکنم

اینقد عوضی بازی کرده که ممکنه چنین کاری بکنم

الانم دارم میرم خونه رفیقم تا در مورد همین قضیه حرف بزنیم…

آدم اینقدر معرفت نداشته باشه..

اینقد آدم بی شعور باشه، کسی که تو روزای سختی و تنهایی

و غربتش که کسیو نداشتی و اینجا کسی آدم حسابت نمیکرد.

از مابقه در میومدی می باختی زرتی زنگ میزدی میگفتی مینا

از مسابقه اومده بودی میبردی میزنگیدی مینا…

حالا مینا شد بده … فکر کردی حالا با یه قهر کوچولو …

تازه پریروز ما آشتی کردیم با هم… پریروز حرف زدیم..

فقط دایرکت مسیج اینستاگرام نیست عزیزم

مسیج هاتم هست… اصن بگذریم از فیلمات

بگذریم از فیلما و عکسایی که با هم داریم

 

سایت می تو بت مینا نامداری Me2Bet با بونوس و درگاه بانکی معتبر

در نیوز بیشتر بخوانید:««

ناگفته هایی از روابط عاشقانه مینا نامداری و پیام صادقیان

لایو جنسی پسر ۱۴ ساله با مینا‌ نامداری بلاگر اینستاگرام + فیلم

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=335432

ثبت نظر

-