کشف جنازه مرد گمشده در خدابنده





 سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم امداد و نجات پایگاه امداد و نجات شمالغرب زنجان پس از ساعت ها جست و جو جسد بی جان مرد ۵۲ ساله خدابنده ای را پیدا کردند.

به گزارش نیوز، علی طاهر روز پنجشنبه  افزود: در پی تماس با مرکز کنترل و عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان زنجان در خصوص مفقود شدن فردی در حوالی روستای طهماسب آباد شهرستان خدابنده، این عملیات به تیم‌ عملیاتی پایگاه امداد ونجات شمالغرب هلال احمر محول و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی تاکید کرد: کار جست ‌وجوی فرد مفقود شده در روستای طهماسب آباد توسط نیروهای عملیاتی پایگاه امداد ونجات جاده ای شمالغرب هلال احمر استان آغاز و پس از ساعت‌ها تلاش فرد مفقود شده پیدا شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این فرد که از ساعت هشت صبح روز گذشته/ چهارشنبه/ از منزل خارج شده بود که جسد بی جان این مرد ۵۲ ساله را تیم عملیات هلال احمر زنجان در دره ای حوالی روستای طهماسب آباد پیدا شد.
طاهری اظهارداشت: این فرد به علت سقوط از ارتفاع به داخل دره جان خود را از دست داده بود.
وی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روستای طهماسب آباد ۵۰ کیلومتری زنجان به خدابنده و ۶ کیلومتری جاده فرعی واقع شده است .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.



آیا این خبر مفید بود؟