قیمت « خودرو ساینا » کارکرده در بازار + اینفوگرافیک

  • کد خبر : 334369
  • 03 دی 1399 - 16:35

 

 

قیمت «ساینا » کارکرده در بازار + اینفوگرافیک

قیمت « خودرو ساینا » کارکرده در بازار + اینفوگرافیک

به گزارش نیوز؛ خودرو ساینا  در ابتدا با دو تیپ SX و EX تولید و راهی بازار شد، اما سایپایی ها خیلی زود  عرضه تیپ ارزان‌تر خودرو ساینا یعنی SX را متوقف کرد و به این طریق در حال حاضر ساینا تنها در مدل EX تولید و در بازار عرضه می شود.

به اعتقاد فعالان بازار خودرو ساینا فیس لیفت تیبا محسوب می شود و به لحاظ فنی این دو خودرو در یک رده قرار دارند.

خودرو ساینا به یک موتور ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر و ۸ سوپاپ مجهز است که از قدرت ۸۷ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۲۸ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه دارد.

شرکت سایپا برای انتقال نیروی موتور این خودرو، به چرخ‌های جلو دو نوع گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک در نظر گرفته است.


>>>بیشتر بدانید

افزایش ارزش استارتاپ سازنده باتری مورد حمایت بیل گیتس به وسیله خودروی اپل+عکس

 


بررسی دلایل افزایش مصرف سوخت

مصرف سوخت ترکیبی

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو برابر با ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده اما در بررسی‌های انجام شده مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در حدود ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

نیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند.

البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ساینا کارکرده

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=334369

ثبت نظر

-