ممنوعیت تردد همچنان در شهرهای نارنجی برقرار است/آخرین وضعیت راهها

  • کد خبر : 332773
  • 02 دی 1399 - 18:25
ممنوعیت تردد همچنان در شهرهای نارنجی برقرار است/آخرین وضعیت راهها

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به هشدار هواشناسی در سطح نارنجی اظهار کرد: این هشدار از چهارشنبه سوم دی ماه شروع می‌شود و تا شنبه ششم دی ماه ادامه دارد. بر اساس این هشدار سازمان هواشناسی بارش برف، کولاک در جاده‌ها پیش بینی می‌شود که این پدیده‌ها، مه گرفتگی و کاهش دید را به دنبال دارد.

وی افزود: وقوع این مخاطره‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، چهار محال و بختیاری، قم، گیلان، مازندران، شمال فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، لرستان، قزوین، همدان، مرکزی، خراسان جنوبی، گلستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد: اگر قصد سفر در مواقع بارانی و برفی را دارند حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند و لوازم گرم در خودرو به همراه داشته باشند.

وی گفت: وضعیت ترافیکی جاده‌ها در کشور عادی است و فقط در جاده‌های ورودی شهر تهران بار ترافیکی صبحگاهی وجود دارد.

سرهنگ شیرانی گفت: امروز هم تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح در شهرهای گروه نارنجی ممنوع است.

وی تصریح کرد: ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای گروه‌های نارنجی ممنوع است. این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه داشته و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: رانندگان بدانند در صورت تردد غیر مجاز خودروهای شخصی در معابر شهری نیز در ساعات ممنوعه تخلف شأن توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت و جریمه صادر می‌شود.

سرهنگ شیرانی در پایان با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در استان خوزستان گفت: در ساعت ۱۰.۴۵ دقیقه روز گذشته در محور اهواز-شوش کیلومتر ۵۰ یک تصادف خسارتی مابین وانت پیکان با احشام به دلیل عدم توجه به جلو رخ می‌دهد که در ادامه، ۱۳ خودروی دیگر هم تصادف می‌کنند و باعث به وجود آمدن یک تصادف زنجیره‌ای می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=332773

ثبت نظر

-