سوختگی مرد شیرازی در آتش سوزی  مغازه مکانیکی





مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز از آتش‌سوزی گسترده در یک مغازه مکانیکی و سوختگی شدید یک نفر خبر داد.

به گزارش نیوز، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: امروزصبح ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز از آتش‌سوزی در یک مغازه مکانیکی در شهرک میانرود مطلع شد و بلافاصله ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۷ مستقر در این شهرک به همراه خودرو‌های تنفسی عازم محل حریق شدند.
محل آتش‌سوزی یک مغازه مکانیکی بود که به علت بی احتیاطی مالک کاملا شعله ور شده و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در مقابل درب ورودی این مغازه پارک بود نیز به علت سرایت شعله‌های آتش به آن دچار حریق شده بود.
وی افزود:طبق اطلاعات اولیه بدست آمده در داخل مغازه یک نفر محبوس شده بود که آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و همزمان با عملیات اطفای حریق مرد جوان را نیز خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت سوختگی شدید توسط تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.
او ادامه داد:آتش نشانان توانستند به سرعت شعله‌های سرکش آتش را مهار کرده و مانع از سرایت آتش به مغازه‌ها و منازل همجوار شوند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز افزود:مردم با رعایت توصیه‌های ایمنی میتوانند از آسیب‌های مالی و جانی بسیاری جلوگیری کنند:
استفاده از تابلو‌های خطر در محیط‌های کاری الزامی است.
از انبار‌های استاندارد استفاده کنید. دیوار‌ها، سقف وسرپناه تمام انبارهابدون استثناء باید ازمصالح غیرقابل اشتعال ساخته شود.
قبل از ترک محل کار، وضعیت آب، برق و گاز محل کار چک و کنترل شود.
در فصول مختلف سال و بنا به نیاز‌های محیط کار و دستگاه ها، به مبحث دما و گرمای محیط دقت داشته باشید.
رعایت نکات ایمنی می‌تواند این اطمینان خاطر را به شما بدهد که در بهترین حالت ممکن از محیط کار خارج شده اید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.



آیا این خبر مفید بود؟