علیرضا منصوریان: مالک تراکتور استقلال و پرسپولیس را سلاخی می‌کند

  • کد خبر : 332547
  • 02 دی 1399 - 16:09
علیرضا منصوریان: مالک تراکتور استقلال و پرسپولیس را سلاخی می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از سرمربیگری این تیم بنیوزر شد. منصوریان در حالی از سمتش بنیوزر شد که با کسب یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست و کسب ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۶ تیم قرار دارد.

این مربی در تازه‌ترین مصاحبه خود به شدت از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور انتقاد و تاکید کرد که قول‌های این مربی عملی نشد.

منصوریان با اشاره به روزهای ابتدایی حضورش در تراکتور گفت: وقتی به تراکتور رفتم فکر می‌کردم همه چیز خوب خواهد بود چون یک تیم خصوصی است و بازیکنان مدنظرم را جذب می‌کنیم. مالک باشگاه از همان ابتدا گفته بود “اگر نتیجه نگیری تغییرت می‌دهم”.

وی ادامه داد: از مالک باشگاه خواستم قراردادها را به موقع پرداخت کند و بازیکنان مدنظرم را بگیرد. متاسفانه تا قبل از بازی با فولاد به اعضای تیم پرداختی صورت نگرفت و مالک فقط سه درصد از قراردادها را داد. مالک باشگاه با این کارش در تیم یک بمب رها کرد.

سرمربی سابق تراکتور با بیان اینکه قرار بود رضا قوچان نژاد به این تیم بیاید، یادآور شد: این اتفاق رخ نداد و مشکلات زیادی درون تیم ایجاد شد. من جایی ندیدم که هفته سوم به یک مربی مهلت بدهند. آنها با تغییرم، به من توهین کردند.

منصوریان همچنین از تهدید شدنش برای عدم حضور در برنامه تلویزیونی از سوی تراکتوری‌ها خبر داد و به یک موضوع جنجالی اشاره کرد.

سرمربی سابق تراکتور گفت: از گوشه و کنار از دهان مالک تراکتور (زنوزی) می‌شنیدم که برای ریاست فدراسیون فوتبال علاقه زیادی دارد. اگر ایشان رئیس فدراسیون بشود من دیگر در ایران مربیگری نمی‌کنم!

منصوریان گفت: با دیدگاهی که زنوزی در ذهنش دارد، اگر رئیس فدراسیون فوتبال شود پرسپولیس و استقلال را سلاخی خواهد کرد. خواهشم این است فوتبال را به فوتبالی‌ها یا مدیرانی بدهید که فارغ از رنگ مدیریت کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=332547

ثبت نظر

-