نجات جان محنای ۱۴ ماهه / حاج قاسم هنوز برکت می دهد + عکس ها

  • کد خبر : 331027
  • 01 دی 1399 - 15:50
نجات جان محنای ۱۴ ماهه /  حاج قاسم هنوز برکت می دهد + عکس ها

به گزارش نیوز، جهادگران گروه جهادی شهید سردار قاسم سلیمانی متشکل از دانشجویان جهادی و نیروهای جهادگر، با یک اقدام جهادی و خیرخواهانه موفق شدند دختر بچه ۱۴ ماهه یکی از روستاهای محروم منطقه را از بیماری قلبی نجات دهند.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که مادر مُحَنّای ۱۴ ماهه، دختربچه‌ای که به خاطر یک بیماری مادرزادی از ناراحتی قلبی در رنج بود، به گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فومن مراجعه می‌کند و از جهادگران برای درمان فرزندش کمک می‌خواهد.

اعضای گروه جهادی بعد از مراجعه مادر محنا، تحقیقات خود را برای پیگیری ماجرا آغاز می‌کنند و پیگیر وضعیت محنا و خانواده اش که در یکی از روستاهای منطقه فومن می‌شوند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد محنای ۱۴ ماهه در وضعیت خوبی قرار ندارد. این دختربچه باید هرچه زودتر تحت درمان و عمل جراحی قرار می‌گرفت، به همین دلیل اعضای گروه جهادی طی فراخوانی از مردم برای کمک درخواست می‌کنند.

یکی از اعضای این گروه جهادی می‌گوید: بعد از مراجعه مادر محنا و انجام بررسی‌ها، از مردم درخواست کمک کردیم، برای درمان و عمل جراحی محنا هزینه بالایی نیاز بود و خدا را شاکریم که تنها ظرف ۴ ساعت پول عمل و بستری این دختر بچه تامین شد.

وی ادامه‌ می‌دهد: براساس پیگیری‌هایی که صورت گرفته بود مشخص شد دستگاه مخصوص عمل را فقط بیمارستان شهید رجایی تهران دارد، به همین دلیل دوستان سریعا هماهنگی‌های لازم را انجام دادند تا محنا بتواند سریع‌تر درمان را آغاز کند.

محنا با همراهی جهادگران به تهران منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. بعد از مدتی هم عمل جراحی قلب این کودک با موفقیت انجام شد و برای مدتی هم تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت و در نهایت از بیمارستان مرخص شد.

بر همین اساس کاری که جهادگران این گروه جهادی انجام دادند توانست جان دختر بچه ۱۴ ماهه را نجات دهد، گروهی که در گذشته با عنوان «صافات» فعالیت می‌کرد و بعد از شهادت سردا دلها به اسم شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام داد. اعضای این گروه معتقدند به برکت نام شهید سلیمانی توانسته‌اند گره‌های زیادی را از محرومان باز کنند و تا کنون توانسته‌اند در حوزه بازسازی منازل محرومان و ارائه کمک به معیشتی به محرومان فعالیت‌های خوبی داشته باشند. همچنین در زمان شیوع کرونا نیز اقدامات قابل توجهی توسط این گروه جهادی انجام شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=331027

ثبت نظر

-