بلای هولناک سر یک زن و ۵ مرد تهرانی در خانه + عکس ها

  • کد خبر : 330168
  • 01 دی 1399 - 1:28
بلای هولناک سر یک زن و ۵ مرد تهرانی در خانه + عکس ها

۶ نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی که یک زن و ۵ مرد بودند بر اثر گازگرفتگی دچار مسمومیت شدند.
به گزارش نیوز،  ساعت ۱۵:۰۸ روز گذشته خبر گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در کوی ۱۳ آبان، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۴۷ را به محل حادثه در کوی ۱۳ آبان، بازار روز مجتمع خرمی اعزام کرد.
روح اله بشیری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه اول یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، ساکنان یکی از واحدهای مسکونی احساس سر درد و سرگیجه می‌کردند که آتش‌نشانان با بکارگیری دستگاه گازسنج به بازدید و بررسی واحد مذکور پرداختند.

وی ادامه داد: پس از بررسی اولیه مشخص شد این حادثه به علت استاندارد نبودن کلاهک دودکش، لوله بخاری غیر استاندارد و عدم تهویه مناسب که مانع از خروج گاز co از دودکش شده بود، رخ داده است.

بشیری تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت تمام افرادی را که دچار گاز گرفتگی شده بودند، به محیط باز و خارج از محل انتقال دادند.

بشیری عنوان کرد: در این حادثه پنج نفر از ساکنان این واحد مسکونی دچار گازگرفتگی جزئی شده و همچنین زنی ۳۵ ساله دچار گازگرفتگی شدید شد که هر ۶ نفر برای انتقال به مراکز درمانی توسط آتش‌نشانان تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان بعد از باز کردن در و پنجره این واحد مسکونی و تخلیه گاز مونوکسید کربن، به ایمن‌سازی کامل محل پرداختند و همچنین تذکرات ایمنی لازم درباره بازدید لوله‌های دودکش و اطمینان از باز بودن خروجی هوا و کلاهک مناسب را به مالک واحد و ساکنان ساختمان ارائه کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

گازگرفتگی 6 نفر در تهران

گازگرفتگی 6 نفر در تهران

گازگرفتگی 6 نفر در تهران

گازگرفتگی 6 نفر در تهران

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=330168

ثبت نظر

-