۱۲ ضربه چاقو بر بدن دختر ۱۶ ساله خوزستانی

  • کد خبر : 328930
  • 30 آذر 1399 - 8:33
۱۲ ضربه چاقو بر بدن دختر ۱۶ ساله خوزستانی

ب

ه گزارش نیوز، با توجه به نبود بخش مراقبت‌های ویژه ICU در بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان گتوند، این بیمار برای ادامه درمان با آمبولانس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز اعزام شد.

 

۱۲ ضربه چاقو بر بدن دختر ۱۶ ساله خوزستانی

۱۲ ضربه چاقو بر بدن دختر ۱۶ ساله خوزستانی

 

بامداد شنبه ۲۹ آذرماه، دختر ۱۶ ساله مجروح با ضربات متعدد ۱۲ چاقو بر اثر نزاع خانوادگی با حال بسیار وخیم به اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابی گتوند منتقل شد.

جراح عمومی بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند در این خصوص گفت: پس از اطلاع از وضعیت این بیمار، دقایقی بعد بر بالین وی حاضر شده و با معاینات انجام گرفته متوجه شدیم که خون زیادی از بیمار رفته و هر لحظه امکان نامساعد شدن وضعیت عمومی بیمار وجود داشت.

رامین بقایی افزود: با زحمت بسیار و همکاری پرسنل اورژانس به ویژه متخصص طب اورژانس خونریزی این بیمار کنترل شد اما با توجه به اینکه تعدادی از ضربات چاقو عمیق و در محل‌های حساس بود با بررسی‌های انجام شده و آسیب‌های وارده به طحال وی به ناچار به صورت اورژانسی بیمار را به اتاق عمل منتقل و مقدار زیاد خون جمع شده در ناحیه شکم مجروح را خارج کردیم.

وی ادامه داد: اگر بیمار دقایقی دیرتر به بیمارستان می‌رسید، با این شدت خونریزی به طور قطع جان خود را از دست می‌داد اما با تصمیم به موقع، سرعت عمل و تجربه کادر درمان، اقدامات اولیه و عمل جراحی این بیمار با موفقیت انجام شد.

گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

 

در نیوز بیشتر بخوانید:»»

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=328930

ثبت نظر

-