پدر و پسر مواد فروش فضای  مجازی دستگیر شدند / پلیس تهران فاش کرد





به گزارش نیوز، سرهنگ “عبدالوهاب حسنوند” اظهار کرد: با رصد های اطلاعاتی توسط ماموران مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد که فرد یا افرادی در شبکه های اجتماعی به تبلیغ و فروش مواد مخدر می پردازند.
وی بیان داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که فروشندگان مواد مخدر پدر و فرزند می باشند و ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مخفیگاه متهمان در محدوده خیابان شهید بهشتی شناسایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران عنوان کرد: با هماهنگی های قضائی این پدر و فرزند در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک کیلوگرم مواد مخدر روانگردان کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: هر دو متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس انتقال و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به اینکه همکاری و مسئولیت پذیری شهروندان در ارائه گزارش سایت های فروش مواد مخدر می تواند امنیت عمومی را برای همگان به ارمغان آورد، افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده سایت های فروش مواد مخدر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.



آیا این خبر مفید بود؟