زورگیری خشن سمیرا از قوم و خویشش | سرقت ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از یک زن جوان

  • کد خبر : 327954
  • 29 آذر 1399 - 13:43
زورگیری خشن سمیرا از قوم و خویشش | سرقت ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از یک زن جوان
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از همشهری آنلاین، اواخر آبان‌ماه امسال مأموران پلیس در جریان سرقت میلیاردی از خانه‌ای در شمال‌غرب تهران قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. صاحبخانه زن جوانی بود که در تحقیقات گفت: ساعتی قبل در خانه بودم که زنگ در به‌صدا درآمد. از چشمی در که نگاه کردم ۲جوان را دیدم. آنها گفتند که همسایه‌ طبقه بالا هستند و من هم در را باز کردم. اما به‌محض باز شدن در ۲مرد که ظاهرا در کنار دیوار مخفی شده بودند و چهره‌شان را پوشانده بودند، من را هل داده و وارد منزل شدند.
زورگیری خشن سمیرا از قوم و خویشش | سرقت ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از یک زن جوان
شاکی ادامه داد: آنها شروع به ضرب و شتم من کردند و گفتند که اگر محل نگهداری طلاهایم را نگویم، مرا خواهند کشت. من هم از ترس جانم محل طلاها را اعلام کردم و آنها همه طلاهایم به‌همراه ۳۰هزار دلار را که درمجموع ۲میلیاردو۷۵۰میلیون تومان ارزش داشت، به‌سرقت بردند و فرار کردند.
با این شکایت، تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری دزدان وارد عمل شدند. آنها در نخستین اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته بیرون ساختمان و ساختمان‌های اطراف پرداختند و متوجه شدند که دزدان ۳مرد و ۲زن بودند که سوار بر یک خودروی تیبا سفید مقابل ساختمان مالباخته توقف کرده و پس از آن ۲مرد و ۲زن از ماشین پیاده و وارد خانه شده و نقشه سرقت را عملی کرده‌اند. ماموران که حدس می‌زدند سارقان از قبل از وجود طلاها و دلارها در خانه شاکی باخبر بوده‌اند، تحقیقات خود را ادامه دادند و متوجه شدند که یکی از اقوام شاکی زنی به‌نام سمیراست که شوهرش یک خودروی تیبای سفید دارد.
در ادامه سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد خودرویی که دزدان برای سرقت از آن استفاده کرده‌اند، همان خودروی شوهر سمیرا به‌نام کامران بوده است. مأموران سمیرا و کامران را زیرنظر گرفتند و دریافتند که هردوی آنها به‌همراه یکی از دوستان سمیرا به‌نام ناهید در این سرقت نقش داشته‌اند که با دستور قضایی هر ۳نفر آنها دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها در حومه تهران ۲۰۰میلیون تومان پول نقد به‌همراه یک خودروی صفر که متهمان با پول‌های سرقتی خریده بودند کشف شد.
سرهنگ بهزاد اختیار، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: با دستگیری ۳متهم پرونده، خودرو و اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه آنها که ارزش آنها یک‌میلیارد تومان بود به اداره آگاهی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری همدستان متهمان در این سرقت ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=327954

ثبت نظر

-