بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند/ ذوب‌آهن حریف آسانی نخواهد بود

  • کد خبر : 326870
  • 28 آذر 1399 - 11:56
بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند/ ذوب‌آهن حریف آسانی نخواهد بود

شاهرخ بیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در مورد پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل شهر خودرو از هفته ششم لیگ برتر گفت: آبی پوشان هنوز به شرایط ایده آل نرسیده‌اند. آنها توانستند اولین دیدار خارج از خانه خود را در این فصل با پیروزی به پایان برسانند و خوشحالم به صدر جدول رسیدند. اگر چه تا پایان لیگ راه زیادی مانده و به طور حتم شاید چندین بار صدرنشینی دست به دست شود.

وی ادامه داد: استقلال برنده بازی با شهر خودرو شد اما هنوز با یک تیم کامل شدن فاصله دارد. دروازه استقلال با داشتن دو دروازه بان خوب یک نقطه امن برای آبی پوشان است و رشید مظاهری و سیدحسین حسینی دو گلر آماده‌ای هستند که می‌توانند تا پایان لیگ به خوبی از دروازه استقلال حفاظت کنند اما در خط دفاع هنوز ناهماهنگی‌های زیادی وجود دارد.

بیانی تاکید کرد: در بازی با شهر خودرو چندین بار خط دفاع استقلال متزلزل نشان داد که اگر آمادگی مظاهری نبود شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد. البته فکری دیر تیم را تحویل گرفت و نتوانست بازیکنان را به هماهنگی کامل برساند اما امیدوارم این اتفاق در طول مسابقات رخ دهد زیرا همیشه شانس با یک تیم همراه نخواهد بود.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان توسط فکری گفت: فکری اعتقاد عجیبی به استفاده از بازیکنان جوان دارد و این کار مقابل ستایش است اما باید کم کم به آنها بازی دهد تا آنها بتوانند از تجربیات بازیکنان بزرگ استفاده کرده و به تکامل برسند اما همین که فکری جسارت دارد و از بازیکنان بی نام و نشان و جوان استفاده می‌کند کار او ستودنی است.

کاپیتان سابق استقلال درباره دیدار هفته هفتم آبی پوشان مقابل ذوب آهن گفت: شرایط ذوب آهن خوب نیست و مشخص نیست این دیدار انجام شود یا خیر اما امیدوارم پیروزی مقابل شهر خودرو بازیکنان استقلال را دچار غرور نکرده باشد زیرا همیشه غرور زیاد بلای جان فوتبال ما شده است. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است، مهره‌های خوبی دارد و اگر استقلال فکر کند به راحتی می‌تواند این تیم را ببرد به طور حتم امتیاز از دست خواهد داد.

وی در پایان و در خصوص انتقاداتی که این روزها از فرشید اسماعیلی به دلیل رفتار غیر حرفه‌ای اش صورت می‌گیرد گفت: از اسماعیلی انتظار بیشتری داشتم بازیکنانی که به استقلال یا پرسپولیس می آیند باید تفکر بزرگ هم داشته باشند. یاد ندارم در طول سال‌هایی که برای استقلال بازی می‌کردم بازیکنی برای این تیم خط و نشان بکشد، فرشید بازیکن خوبی است، زحمات زیادی برای استقلال کشیده اما باید بداند چه پیراهنی را بر تن کرده، حضور در استقلال نیاز به رفتارهای حرفه‌ای دارد. زیرا این تیم همیشه زیر ذره بین است و کوچک‌ترین اتفاق می‌تواند به بزرگترین اتفاق منجر شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=326870

ثبت نظر

-