نتانیاهو ماه آینده برای افتتاح سفارت و کنسولگری به امارات می‌رود

  • کد خبر : 326347
  • 27 آذر 1399 - 21:38

 رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی ابتدای سال آینده میلادی برای افتتاح سفارت تل‌آویو در ابوظبی به امارات می رود.

 این رسانه ها گزارش دادند که نتانیاهو هفته اول ژانویه ۲۰۲۱ وارد ابوظبی خواهد شد.

همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های اماراتی سفارت تل‌آویو در ابوظبی به همراه کنسولگری رژیم اسرائیل در دبی هفته اول ژانویه ۲۰۲۱ افتتاح خواهد شد.

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع صهیونیستی و اماراتی گزارش دادند که به نظر می‌رسد بنیامین نتانیاهو شخصاً در مراسم افتتاح سفارتخانه و کنسولگری رژیم‌صهیونیستی در امارات شرکت خواهد کرد و احتمالاً «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.

این رسانه‌ها اعلام کردند که هنوز مشخص نیست که آیا «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل و نخست وزیر جایگزین این رژیم در مراسم افتتاح سفارتخانه و کنسولگری صهیونیست‌ها در امارات حضور خواهد داشت یا نه و این موضوع بستگی به شرایط سیاسی اسرائیل در هفته آینده و احتمال سقوط کابینه فعلی این رژیم دارد.

به گزارش رسانه های مذکور همچنین در ژانویه ۲۰۲۱ احتمال افتتاح سفارت امارات در تل آویو نیز وجود دارد و مراسم افتتاح این سفارتخانه با حضور یک هیئت عالی رتبه از امارات انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

آیا نتانیاهو می‌تواند دوباره نخست وزیر شود؟-۲، صف‌آرایی لشکر ژنرال‌ها مقابل نتانیاهو

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از یک منبع در وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی گزارش دادند که امیدواریم در پایان دسامبر یا هفته اول ژانویه ۲۰۲۱ افتتاح سفارتخانه اسرائیل در ابوظبی و کنسولگری آن در دبی به انجام برسد.

این رسانه‌ها به نقل از منابع دیپلماتیک نوشتند که سفارت رژیم صهیونیستی در امارات همانند سفارتخانه های این رژیم در واشنگتن و لندن خواهد بود.

همچنین رسانه‌های اسرائیلی پیش از این گزارش داده بودند که «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی در پاسخ به دعوت «رئووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی سفر کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=326347

ثبت نظر

-