پایان عربده کشی ها ۶ گنده لات در اراک

  • کد خبر : 326147
  • 27 آذر 1399 - 18:13
پایان عربده کشی ها ۶ گنده لات در اراک

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش ی که با نزاع و درگیری و عربده کشی در یکی از محله‌های اراک، باعث سلب آسایش و وحشت اهالی شده بودند، خبر داد.

به گزارش نیوز، محمود خلجی گفت: در چند روز قبل در پی دریافت تماس‌های تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی اراذل و اوباش در خیابان داوران شهرستان اراک و ایراد خسارت به خودروهای عبوری بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی با بیان متواری شدن افراد درگیر قبل از حضور تیم گشت انتظامی ادامه داد: شناسایی و دستگیری این افراد که با درگیری، قمه و عربده کشی، موجب اخلال در نظم عمومی و نارضایتی اهالی شده بودند، در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با تحقیقات و تلاش مأموران و پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۶ نفر از این اراذل و اوباش شناسایی و با در عملیات‌هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف سه دستگاه وسیله نقلیه و کشف تعدادی سلاح سرد در عملیات دستگیری این افراد، خاطر نشان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات که همگی از اراذل و اوباش سابقه دار بودند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه در راه امنیت و آرامش مردم با کسی تعارف نداریم، افزود: پلیس همواره با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت، به صورت مستمر از سوی پلیس اجرا خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=326147

ثبت نظر

-