تهران(پانا) – معاون بیمهای سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد اجرای طرح ۳۰۷۰ برای کاهش ۷۰ میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی، مهمترین برنامه سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سرمایهگذاری به نفع بیمهشدگان خواهد بود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهرداد قریب در جلسه رابطین شعب استان ها در طرح ۳۰۷۰ افزود: خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی از سال های گذشته جزو سیاست های اصلی این سازمان بوده است، اما در مدیریت مصطفی سالاری قبل از شیوع کرونا نیز به عنوان یک اولویت معرفی شد.
وی بر ارائه آموزش های لازم در زمینه خدمات غیرحضوری به همکاران شعب تاکید کرد و گفت: انتظار می رود که این آموزش ها مستمر باشد.
عادل دهدشتی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان اینکه مقرر شده است تا پایان سال جاری ۳۰ خدمت حضوری به صورت غیرحضوری ارائه شود، گفت: براساس این طرح، ۹۶ میلیون بار مراجعه سالانه به واحدهای بیمه ای ۷۰میلیون مراجعه کاهش می یابد.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۳ خدمت به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان معرفی شده است و مابقی تا پایان سال در اختیار ذینفعان قرار می گیرد.
علی اکبر ربیع زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: عزم راسخی در سازمان تامین اجتماعی ایجاد شده و همه برای یک هدف واحد که توسعه خدمات الکترونیکی است، تلاش می کنند.
رضا امینی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی نیز با تشریح اهمیت اجرای طرح ۳۰۷۰ در شرایط کرونایی از تلاش های همکاران صف و ستاد برای پیشبرد این طرح قدردانی کرد.
طرح ۳۰۷۰، ۱۹ آبان، با حضور مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاریهای این سازمان افتتاح شد.
این طرح با ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک، ۷۰ میلیون مراجع از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی به شعب وکارگزاریهای این سازمان را کاهش میدهد.
سازمان تامین اجتماعی امهال حق بیمه کسبوکارهای گردشگری را پذیرفت
جزئیات پنج خدمت جدید سازمان تامین اجتماعی
تشریح محدودیتهای جدید بیمهای و درمانی سازمان تامین اجتماعی