پنج میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل اورژانس ملایر اختصاص یافت

  • کد خبر : 324662
  • 26 آذر 1399 - 18:06
پنج میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل اورژانس ملایر اختصاص یافت

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز چهارشنبه در این باره در گفت وگو با خبرنگار نیوز اظهار داشت: تکمیل اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) یکی از ضرورت‌های مهم با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و درمان بیماران در ملایر به عنوان قطب درمانی جنوب استان در این شهرستان است.

وی افزود: در نشست روز گذشته /سه‌شنبه/ با دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی دستور داد در اسرع وقت این اورژانس ۳۶ تختخوابی تجهیز و تکمیل شود.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با مثبت ارزیابی کردن این نشست، دستور صدور برای خرید ۲ دستگاه دیالیز از محل خرید هیات امنای ارزی، تجهیز سی.تی.اسکن بیمارستان امام حسین(ع) و بیمارستان مهر ملایر را از دیگر نتایج این نشست عنوان کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه همچنین به دیدار با وزیر جهاد کشاورزی، رییس سازمان تعاون روستایی، مدیرعامل بانک کشاورزی و معاون حقوقی وزارت جهاد کشاورزی با موضوع قیمت سبزه اشاره کرد و گفت: قیمت سبزه هم اکنون در نازلترین قیمت است و باغداران ما با این نرخ قیمت پایین ضرر می‌کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه نامه‌ای مکتوب ارسال شد که پیرو آن روز گذشته /سه‌شنبه/ جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی تشکیل و در همین نشست دستوری صادر شد تا سازمان تعاون روستایی با خرید سبزه نسبت به تعدیل بازار شرایط مناسبی را ایجاد کند.

حجت الاسلام آزادیخواه اظهار داشت: در حوزه کمبود نیروی انسانی برای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و شهرستان ملایر نیز درخواستی ارایه که مقرر شد تدبیر خوبی در این زمینه اتخاذ و همچنین برای توجه جدی به شعب بانک کشاورزی در سطح این شهرستان دستور خوبی صادر شد.

اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در ۲ طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است و یکی از مجهزترین و بزرگترین اورژانس‌های غرب کشور به شمار می‌رود.

ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی است که بیمارستان تخصصی امام حسین(ع) دارای ۱۶۵ تخت فعال است و مجهز به دستگاه MRI و سی.تی.سکن، سی.سی.یو و آی.سی.یو و دیگر بخش‌ها با تجهیزات کامل است و بیش از ۶۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=324662

برچسب ها

ثبت نظر

-