بهترین روغن های طبیعی برای ضدعفونی کردن دست ها

  • کد خبر : 32309
  • 27 تیر 1400 - 14:30
بهترین روغن های طبیعی برای ضدعفونی کردن دست ها

به گزارش نیوز:  با توجه به نایاب شدن ماده ضدعفونی کننده در دوره‌ای که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم، بهترین راهکار ممکن تهیه‌ یک محلول ضدعفونی کننده خانگی است تا همیشه بتوان در کمترین زمان ممکن دست‌ها و سطوح را پاک‌سازی کرد.در ادامه ما چند روغن طبیعی برای ضدعفونی کردن دست ها به شما پیشنهاد می کنیم.

در حالی که ویروس کرونا همچنان به سرعت در جهان در حال شیوع است و روز به روز بر تعداد افرادی که جان خود را از دست می دهند افزوده می شود.افزایش قابل توجهی در قیمت ماسک ، الکل و مواد ضد عفونی کننده رخ داده است.اما شما با استفاده از روغن های طبیعی می توانید دستانتان را ضدعفونی کنید.

 انواع روغن طبیعی یک ضد عفونی کننده دستی بسیار راحت

>>>بیشتر بخوانید:

۸روغن طبیعی برای ماساژ پوست سر

روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس به دلایل فواید زیاد در حوزه پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.روغن اسطوخودوس به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی می تواند به عنوان یک ماده برای ضدعفونی دست ها مورد استفاده قرار گیرد.

روغن درخت چای

روغن درخت چای از برگ های درخت ملالوکا آلترنیفولیا به دست می آید. این درخت کوچک در کوینزلند و نیو ویلز جنوبی استرالیا رشد می کند.

روغن درخت چای

روغن درخت چای یک ضدعفونی کننده طبیعی و ایده آل است.تحقیقات انجام شده نشان می دهد که این روغن می تواند چندین نوع ویروس و باکتری را از بین ببرد.بنابراین شما با تهیه آن می توانید دستان خود را ضدعفونی کنید.

روغن میخک

روغن میخک نیز دارای خواص ضد عفونی است.که همین خاصیت باعث می شود از آن به راحتی در ضدعفونی کردن دستانتان استفاده کنید.

آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا ،گیاهی است که به طور عمده در مناطق خشک رشد می کند. آلوئه ورا با اینکه به خانواده زنبق تعلق دارد اما در ظاهر شباهت بسیار زیادی به کاکتوس دارد.گیاه آلوئه ورا نیز دارای خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی است .

روغن طبیعی با گیاه آلوئه ورا

برای عملکر بهتر می توانید یک چهارم ژل آلوئه ورا را با الکل ترکیب کرده و محلول ضدعفونی کننده طبیعی بسازید.

خشک شدن دست ها

به دلیل استفاده بیش از حد از الکل و ضد عفونی کننده های مبتنی بر الکل ،خشک شدن و اگزما در دست ها به وجود می آید.از این رو با استفاده از این روغن های طبیعی می توانید از این مشکل نیز جلوگیری کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=32309

ثبت نظر

-