جزئیات محدودیت‌های کرونایی در شهرهای نارنجی و زرد خوزستان

  • کد خبر : 319262
  • 23 آذر 1399 - 8:40
جزئیات محدودیت‌های کرونایی در شهرهای نارنجی و زرد خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی عصر امروز در خصوص این خبر اظهار کرد: در حال حاضر در استان خوزستان شهرهای اهواز، آبادان و بهبهان در شرایط نارنجی و بقیه شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: تا پایان هفته، محدودیت‌ها بر اساس مصوبات قبلی در شهرهای نارنجی و زرد اعمال می‌شود.

بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان، در شهرهای نارنجی، مشاغل گروه‌های یک و دو مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه سه و چهار اجازه فعالیت ندارند.

در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک و دو و سه مجاز به فعالیت و مشاغل گروه چهار همچنان تعطیل هستند.

همچنین در شهرهای نارنجی ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کانیوزن و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کانیوزن در محل کار حاضر باشند.

در شهرهای زرد نیز دو سوم کانیوزن ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر می‌شوند و بقیه به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد و ادارات خدمات دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کانیوزن، فعال خواهند بود.

در شهرهای نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند و رفت و آمد در شهرهای نارنجی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر یعنی فقط در اهواز از ساعت‌های ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.

ساعت کاری ادارات اهواز از ۸ تا ۱۳:۳۰ و فعالیت بانک‌ها نیز از ساعت ۸ تا ۱۴ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=319262

ثبت نظر

-