پورموسوی: با 2 غایب بزرگ به مصاف گل‌گهر خواهیم رفت/ در حال رفع نواقص هستیم

  • کد خبر : 317511
  • 22 آذر 1399 - 0:24
پورموسوی: با 2 غایب بزرگ به مصاف گل‌گهر خواهیم رفت/ در حال رفع نواقص هستیم

به گزارش نیوز از آبادان، سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار برابر گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت «مهدی امیدوار» مربی خوزستانی فوتبال کشور، اظهار کرد: پنج هفته اول عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم در پنج هفته پیشرو که آغاز آن از مسابقه فردا خواهد بود، روند رو به رشد خود را ادامه دهیم؛ گرچه می دانیم بازی فردا برای ما بسیار سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه گل‌گهر تیم خوب و با کیفیتی است که از کادر قوی برخوردار است، ادامه داد: این موارد مانع از تلاش ما نخواهد شد چرا که میزبان هستیم و امیدواریم با تلاش بازیکنان، از این شرایط میزبانی بهره‌گیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به غایبان احتمالی تیمش، تصریح کرد: متاسفانه در دیدار فردا، حسن بیت‌سعید و حکیم نصاری را برابر حریف هفته ششم خود به همراه نخواهیم داشت.

پورموسوی با تأکید بر تلاش برای به دست آوردن سه امتیاز خانگی، یادآور شد: مطمئناً گل‌گهر حریف سرسختی خواهد بود، اما آنالیزی که صورت گرفته با بازیکنان در میان گذاشته خواهد شد و روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در پنج هفته اول به سه رقیب بزرگ در خانه حریف بازی کردیم، خاطرنشان کرد: اینکه در بازی‌های اخیر در نیمه دوم به گل می‌رسیدیم ناشی از مشکلات فنی بود که در چند روز اخیر سعی کردیم این نواقص را برطرف کنیم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=317511

ثبت نظر

-