نیوز – برگزاری لیگ بوکس در بهمن ماه

  • کد خبر : 316722
  • 21 آذر 1399 - 8:21
نیوز – برگزاری لیگ بوکس در بهمن ماه

حمیدرضا قبایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نیوز در خصوص برگزاری لیگ بوکس سال99، اظهار داشت: تلاش داریم تا امسال بعد از مدت‌ها، مسابقات لیگ بوکس را برگزار کنیم. بر همین اساس با مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش داشتیم،  به ما پیشنهاد شد تا مسابقات مان را در شهرهای سفید و کم خطر کرونایی برگزار کنیم. از این رو سعی می‌کنیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت متمرکز و بدون تماشاگر رقابتهای لیگ را امسال در زاهدان که جز شهرهای سفید کشورمان است، استارت بزنیم. فدراسیون بوکس هم در نظر دارد تا لیگ بوکس را در بهمن ماه برگزار کند. 

وی افزود: بعد از اینکه بخش‌نامه برگزاری مسابقات لیگ را به تمام هیأت‌های استانی سراسر کشور ارسال کردیم، خیلی از باشگاه ها خواستار حضور در پیکارهای لیگ شدند ولی چون باید این رقابتها به صورت محدود و متمرکز برگزار شود به طور حتم لیگ را در دو گروه چهار تیمی برگزار خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد تاثیرات مثبت برگزاری لیگ هم گفت: با توجه به اینکه از اول سال99 هیچ گونه فعالیتی نداشتیم، آغاز مسابقات لیگ برای ما یک حرکت بسیار مثبت خواهد بود و بوکس کشورمان از حالت سکون و رکود درخواهد آمد. ورزشکاران هم با باشگاهها قرارداد می‌بندند و از نظر مالی تا حدودی مشکلات‌شان تامین خواهد شد. همچنین انجام مسابقات، کمک می‌کند تا مربیان تیم ملی شناخت خوبی نسبت به بازیکنان پیدا کرده و بهترین بوکسورها را برای شرکت در رقابتهای سهمیه المپیک توکیو انتخاب کنند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=316722

برچسب ها

ثبت نظر

-