ستون فلزی مرموز این بار از کلمبیا و اسپانیا سر درآورد+عکس

  • کد خبر : 316306
  • 20 آذر 1399 - 19:02
ستون فلزی مرموز این بار از کلمبیا و اسپانیا سر درآورد+عکس

 

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزیاتو، ستون های فلزی مرموزی بیشتری در نقاط دور افتاده ی دنیا ظاهر شده است. این بار یک ستون طلایی براق از منطقه ی کودینامارکای کلمبیا سردر آورده است.
برخی کسانی که پیگیرانه ماجرای این ستون مرموز را دنبال می کنند حدس می زنند ستونی که در کلمبیا دیده شده «سرور» همه ی این ستون ها و قدرت کنترل باقی آن ها را داشته باشد.

 

 

ستون فلزی مرموز این بار از کلمبیا و اسپانیا سردرآورد+عکس
کلمبیا

 

 

تعداد این اجسام مرموز طی روزهای گذشته بیشتر شده است. در اوایل این هفته یک ستون نقره ای رنگ در شهر سولزباخ ِ آلمان، در زمینی در نزدیکی یک مرکز خرید ظاهر شد.

مقامات اسپانیا هم از مردم خواستند به ستون دیگری که در میان ویرانه های کلیسایی قدیمی در شهر آیلون ظاهر شده نزدیک نشوند.

 

 

ستون فلزی مرموز این بار از کلمبیا و اسپانیا سردرآورد+عکس
اسپانیا

 

 

ستون سوم امروز در روستایی در منطقه ی باسرود ِ بلژیک دیده شده است. علاوه بر این ها، این هفته یک گروه راهپیما یک ستون دیگر در یک ملک خصوصی در نزدیکی منطقه ی حفاظت شده ی کیکنبرگ در هلند یافتند.
این ستون ها که شبیه به سازه های شومی هستند که در فیلم «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» استنلی کوبریک به تصویر کشیده شدند، تا به حال در ۷ کشور دنیا ظاهر شده اند.
جز ایالت یوتای آمریکا که ستون اول در آنجا پیدا شد، یکی در شمال رومانی و یکی دیگر نیز در جزیره ی وایت انگلیس سربرآورده است.

 

 

ستون فلزی مرموز این بار از کلمبیا و اسپانیا سردرآورد+عکس
هلند

 

ستون فلزی مرموز این بار از کلمبیا و اسپانیا سردرآورد+عکس
رومانی

 

 

تام دانفرد، اهل استان ساسکس غربی ِ انگلیس به بی‌بی‌سی گفته این سازه را «صرفاً برای شوخی و تفریح» ساخته است. او گفت: « فکر می کنم اگر آدم فضایی ها می خواستند به زمین بیایند می رفتند به امن ترین جا که جزیره ی وایت است.»
«وقتی ستونی اولی که در یوتا ظاهر شده بود را دیدم با خودم فکر کردم که معرکه است. وقتی سر و کله ی دومی پیدا شد، یکی از دوستانم به من پیغام داد. و گفت “تو همان کسی هستی که می تواند. این کار را در جزیره وایت انجام دهد.”»
سازمان میراث تاریخی و طبیعی انگلیس گفته. نگهبانانی در ساحل این جزیره گماشته تا جلوی تجمع مردمی را بگیرند. که برای گرفتن عکس از ستون مذکور به این منطقه سفر می کنند.

 

 

ستون فلزی مرموز این بار از کلمبیا و اسپانیا سردرآورد+عکس
هلند

 

ستونفلزی مرموز این بار از کلمبیا و اسپانیا سردرآورد+عکس
جزیره وایت انگلیس

 

ستون فلزی اول را در اواخر ماه نوامبر در منطقه ی دورافتاده ای در ایالت یوتای آمریکا کشف کردند.

این ستون تنها چند روز بعد ناپدید شد اما طولی نکشید. که دو ستون فلزی براق دیگر در رومانی و جنوب کالیرفنیا ظاهر شدند. ستون های فلزی بعدی در کشورهای دیگری از جمله اسپانیا، آلمان و کلمبیا دیده شدند.
یک کلکسیونر ناشناس به نام «مشهورترین هنرمند» ستون های فلزی یوتا و کالیفرنیا را قیمت گذاری کرده است. او عکسی از ستونی که در کالیفرنیا کشف شده. را در اینستاگرام خود منتشر کرد. و آن را ۴۵ هزار دلار قیمت زد.

 

 

 

در نیوز بیشتر بخوانید:

نهمین «مونولیت» اسرارآمیز جهان در جاجرود ایران! + عکس

تعداد مونولیت های عجیب و غریب به عدد ۸ رسید+عکس

راز مونولیت های پیدا شده در سراسر جهان کشف شد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=316306

ثبت نظر

-