دستگیری کلاهبردار همسریابی در رشت

  • کد خبر : 316131
  • 20 آذر 1399 - 15:44

به گزارش نیوز ، سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، جانشین پلیس فتا گیلان در تشریح این خبر اظهار داشت: طی رصد مستمر و شبانه‌روزی کارشناسان پلیس فتا کانال تلگرامی تحت عنوان همسر یاب که با دریافت شارژ و یا از طریق کارت به کارت از شهروندان کلاهبرداری می کرد ،مورد شناسایی قرار گرفت.

متهم 44 ساله پرونده همسریابی در رشت دستگیر شد

وی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی متهم 44 ساله این پرونده در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ نقی‌مهر ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و عنوان داشت ادمین کانال مذکور بوده و با ترفندهای مختلف اقدام به فریب شهروندان می‌ کرد؛ لذا پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

توصیه به شهروندان

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد: به‌ هیچ‌عنوان عکس های خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند چراکه بسیاری از سودجویان این عکس‌ها را برداشته و در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف مورد سوءاستفاده قرار می‌دهند.

جانشین پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع رسانی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=316131

ثبت نظر

-