جولان قاچاقچیان و تبهکاران صهیونیست در دبی

  • کد خبر : 312895
  • 18 آذر 1399 - 12:06
جولان قاچاقچیان و تبهکاران صهیونیست در دبی

 یک شبکه عبری امروز یکشنبه در گزارشی با استناد به یک منبع ارشد امنیتی گفت که بسیاری از  قاچاقچیان مواد مخدر و سرکرده‌های سازمان‌های جنایی در اسرائیل تجارت خود را به یک کشور عربی منتقل کرده اند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد: اکنون که آسمان امارات به روی همه باز شده است، جنایتکاران اسرائیلی نیز بازار اقتصادی عظیمی را در دبی برای خود پیدا کرده اند.

این گزارش می‌افزاید: سرکرده‌های سازمان‌های جنایی در اسرائیل که اکثر آن‌ها از بخش‌های عربی هستند، اخیراً در دبی کار خود را آغاز کرده و در معاملات بین المللی مواد مخدر و همچنین خرید املاک و مستغلات در این کشور شرکت کرده اند و برخی از آن‌ها با مجرمان یهودی مقیم اسرائیل همکاری می‌کنند.

این کانال به نقل از یک افسر ارشد پلیس اسرائیل که نام او را ذکر نکرده است توضیح می‌دهد: این افراد از طریق مأمورانی کار می‌کنند که آن‌ها را به امارات فرستاده یا خود سفر کرده اند تا معاملات ده‌ها میلیون دلاری را منعقد کنند.

وی افزود: این جنایتکاران تحت عنوان جعلی بازرگان به دبی سفر می‌کنند و از این طریق واقعیت جنایتکاری خود را پنهان می‌کنند. در اینجا صحبت از خرید املاک و مستغلات و مشارکت در پروژه‌های غذا و هتل و همچنین قاچاق کوکائین است. مجرمین همچنین از طریق نمایندگانی که دارند پولشویی نیز می‌کنند.

این افسر پلیس تخمین زده است که ده‌ها جنایتکار اسرائیلی در حال حاضر در امارات هستند و تحت عنوان جعلی بازرگان، معاملات زیادی را با شرکت‌های مختلف منعقد می‌کنند.

وی ادامه داد: من به همه این جنایتکاران اسرائیلی پیشنهاد می‌کنم که در معاملات مواد مخدر در دبی مشارکت نکنند، زیرا اگر آن‌ها دستگیر شوند ممکن است سال‌ها حبس شوند و اگر مقادیر زیادی کوکائین کشف شود، می‌تواند با اعدام پایان یابد.

این افسر توضیح داد: ما در حال جمع آوری اطلاعات در مورد اسرائیلی‌هایی هستیم که بیش از یک ماه در آنجا کار می‌کنند و در حال تجزیه و تحلیل آن‌ها هستیم تا به آن‌ها یا عوامل آن‌ها برسیم. ما معتقدیم که این جنایتکاران صد‌ها میلیون دلار در دبی پولشویی می‌کنند، ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از فعالیت آن‌ها خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=312895

ثبت نظر

-