اعتراف زن زرندیه به قتل همسر با همدستی دو مرد دیگر

  • کد خبر : 309289
  • 16 آذر 1399 - 15:57
اعتراف زن زرندیه به قتل همسر با همدستی دو مرد دیگر

 

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از مهر؛ سرهنگ روح الدین یوسفوند گفت: در روزهای پایانی تابستان امسال گزارشی از کشف جسد فردی در اطراف شهر مامونیه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی در محل حاضر شدند.
اعتراف زن زرندیه به قتل همسر با همدستی دو مرد دیگر
وی افزود: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی، بازجویی‌های تخصصی خود را از آشنایان و بستگان مقتول آغاز کردند.

سرنخ‌های از دست داشتن یکی از بستگان

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: سرانجام با بهره گیری از روش‌های علمی و تخصصی، سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل با همدستی همسر مقتول انجام شده است.
یوسفوند تصریح کرد: با دستگیری همسر مقتول و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده و طی بازجویی‌های انجام شده، مشخص شد که این قتل به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و با طرح نقشه قبلی و همدستی دو مرد دیگر انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: دو متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر و هر سه نفر با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برملا شدن قتل مردی توسط همسرش پس از ۳ ماه | خبرگزاری ایلنا

 

در نیوز بیشتر بخوانید:»»

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=309289

برچسب ها

ثبت نظر

-