نقش موثر مجلس شورای اسلامی در تحقق عمران و آبادی مرزها

  • کد خبر : 309241
  • 16 آذر 1399 - 15:14
نقش موثر مجلس شورای اسلامی در تحقق عمران و آبادی مرزها

به گزارش نیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی روز یکشنبه در نشست با آرش لهونی نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلام ذر تشریح اقدامات و عملکرد مرزبانان در مرزهای مقدس کشومان افزود: مجاهدان مرزبانی، با استفاده از نیروی انسانی متدین، متعهد و ولایتمدار با بهره گیری از دستاوردهای نوین با اقتدار از سرحدات کشورمان پاسداری و مراقبت می کنند.

وی با اشاره به گستردگی و شرایط  اقلیم آب و هوایی در مناطق مرزی گفت: امروز نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تحقق عمران و آبادی مرزها مهم است و می طلبد نمایندگان در راستای تقویت مرز و مرزبانی تلاش بیشتری داشته باشند.

سردار گودرزی تصریح کرد: مجاهدان مرزبانی با اقتدار کامل از سرحدات کشور پاسداری می کنند و در مقابل هرگونه تجاوزهای مرزی ایستاده و اجازه ورود و خروج کالای قاچاق را به فرصت طلبان و سوء استفاده کنندگان نخواهند داد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به نقش مهم مرزنشینان در برقراری امنیت مرزهای ایران اسلامی گفت: مرزبانان مسئول استیفای حقوق مرزنشینان در کشور هستند و اولویت اصلی آن ها ارتباط و تعامل تنگاتنگ با این مرزنشینان غیور هست.

پیگیری مطالبات مرزبانان

آرش لهونی نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر  در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزبانان با اقتدار و با روحیه ایثارگری در بدترین شرایط آب و هوایی و با کمترین امکانات  از مرزهای کشورمان مراقبت و پاسداری می کنند و پیگیری مطالبات به حق این سلحشوران وظیفه ما نمایندگان است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=309241

ثبت نظر

-