آخرین وضعیت جسمانی مصباح یزدی

  • کد خبر : 304915
  • 13 آذر 1399 - 15:00
آخرین وضعیت جسمانی مصباح یزدی

 

 

فیلم/ آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی -  نیوز

 

پس از انتشار اخباری درباره علت تشدید بیماری آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی و اعلام ابتلای وی به کرونا، دفتر رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

آخرین وضعیت جسمانی مصباح یزدی

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«در پی انتشار خبر بیماری حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی (دام ظله العالی) ، شایعات و اخبار نادرستی در این باره منتشر شده که موجب نگرانی دوست‌داران معظم له شده است.

ضمن تأکید بر این که تنها منبع موثق اخبار صحیح در این باره، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آثار آیت الله مصباح به نشانی MESBAHYAZDI.IR می‌باشد، به اطلاع می‌رساند مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

در انتها بار دیگر از همه علاقمندان درخواست دعا و توسل برای شفای کامل و عاجل ایشان داریم.»

همچنین آیت الله جنتی در پایان جلسه امروز شورای نگهبان به کسالت آیت‌الله محمد یزدی و آیت‌الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: هر دو نفر از شخصیت‌های بزرگ علمی، انقلابی و مردمی هستند که از خدای متعال برای آن‌ها طلب صبر و شفای عاجل دارم.


>>>بیشتر بدانید

تکذیب درگذشت آیت الله مصباح / عضو کادر درمانی آیت الله مصباح یزدی:‌ آیت الله کاملا در وضعیت هوشیار قرار دارند / من شایعه ابتلای وی به کرونا را نیز قویا تکذیب

 

وضعیت سلامت مصباح یزدی از زبان فرزندش

فرزند آیت‎الله محمدتقی مصباح یزدی به بیان آخرین جزئیات وضعیت سلامت پدر خود پرداخت.

حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی با بیان اینکه بیماری پدرش جدید نیست، یادآور شد: سالهاست که پدرم بیماری گوارش داند و همان بیماری هم شدت پیدا کرده است و از علائم این بیماری ضعف است که الان بیشتر هم شده است.

وی با بیان اینکه روند درمان پدرش به طور طبیعی ادامه دارد، گفت: از این جهت نگرانی وجود ندارد. ایشان در منزل هستند و فعلاً نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست.

ایسنا

 با اخبار نیوز همراه باشید….

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=304915

ثبت نظر

-