بهترین مدل‌های محصولات استیل البرز برای آشپزخانه من کدام است؟

  • کد خبر : 302513
  • 12 آذر 1399 - 6:17
بهترین مدل‌های محصولات استیل البرز برای آشپزخانه من کدام است؟

بهترین مدل‌های محصولات استیل البرز برای آشپزخانه من کدام است؟

استیل البرز بزرگترین و اولین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه شامل انواع گاز رومیزی،هود،سینک و فر آشپزخانه است.

حضور موثر در بازارهای هدف داخلی و خارجی،و افزایش توان رقابت و ارتقا محصولات از بزرگترین ماموریت های این شرکت نوآور است.


خرید تجهیزات آشپزخانه در بازار پر رونق ایران همیشه جز دغدغه های مصرف کنندگان بوده و بعضا اطلاعات غلط باعث یک خرید ناموفق برای آنها شده است.


از این رو این مقاله به سفارش آشپزخانه استیل البرز گردآوری شده و در خبرگزاری های مختلف درج گردیده است.


پرفروش ترین گاز استیل البرز


گاز استیل البرز مهمترین محصول تولیدی این شرکت است که بیشترین حجم فروش را در سبد کالایی شرکت دارد.کیفیت بالای این محصول،تنوع در نوع جنس و نمای ظاهریش،راندمان بالای محصول که ماحلص کیفیت قطعات کار شده است باعث شده تا مشنریان زیادی رو به خرید این کالا بیاورند.


قابل ذکر است که گاز صفحه ای استیل البرز در مدل های شیشه ای و استیل در رنگ های نقره ای،مشکی و سفید به بازار عرضه شده است.


از پرفروش ترین مدل های آن می توان به شرح زیر اشاره کرد.




هود استیل البرز طی گزارش سال گذشته از منابع بازار در صدر پرفرشو ترین هودهای آشپزخانه ایرانی قرار داشته است.


هودهای استیل البرز در مدل های شومینه ای،مخفی ،جزیره و مورب در دو جنس استیل و شیشه در رنگ های نقره ای،سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.


از ویژگی های هود آشپزخانه خوب می توان به موتور پرقدرت با بدنه فلزی،صدای کم و در عین حال مکش بالا،فیلترهای آلومینیومی چند لایه،آپشن های جانبی و طراحی زیبا اشاره کرد


همه موارد ذکر شده در استیل البرز به عنوان یک اصل مطرح بوده و بهره مندی از گواهینامه های ایزو و استاندارد داخلی و خارجی گواه این موضوع است.


از پرفروش ترین هودهای استیل البرز به موارد زیر می توان اشاره کرد.


سینک استیل البرز


سینک ظرفشویی یکی از پرکاربرد ترین محصولات در آشپزخانه ها و محیط های اداری است که امروزه با تغییر در سبک دنیای دکوراسیون علاوه بر وظیفه اصلیش وظیفه زیباسازی را هم بر عهده گرفته است.


شاید جالب باشد که بدانید که استیل البرز نزدیک به ۳۰ سال پیش که شروع به کار کرد فعالیت خود را اول از همه در سینک آغاز کرد و شرکت های مطرحی که امروزه در بازار وجود دارند محصولات خود را تا چندین سال از استیل البرز می گرفتند.


سینک استیل البرز در حال حاضر در سه مدل سینک توکار،سینک روکار و سینک زیر کورینی در ضخامت ورق و عمق های مختلفی تولید و عرضه می شود.همچنین قابل ذکر است که استیل البرز تنها شرکت تولید کننده سینک های شیشه ای ایرانی است.


جنس ورق کار شده به قدری با کیفیت است که هر گونه برش و پولیش کاری از ضخامت و کیفیت آن نمی کاهد و این محصول علاوه بر ایران به خارج از کشور نیز صادر می گردد.


از پرفروش ترین سینک های استیل البرز به موارد زیر می توان اشاره کرد.




فرتوکار البرز محصول لاکچری کارخانه پر آوازه استیل البرز است که در دهه اخیر بسته به نیاز مشتریان وارد بازار شده و به دلیل کیفیت بالا و طراحی خارق العادش به سرعت به عنوان بهترین فر توکار ایرانی در بازار ایران مطرح گردید.


شرکت استیل البرز در حال حاضر اقدام به تولید انواع فر توکار در مدل های تمام برقی، و برق و گاز و تمام گازی و همین طور مایکروویو توکار کرده است.


تنوع در نمای ظاهری شامل فر سفید ، فر مشکی و فر استیل باعث شده تا هر سلیقه ای بتواند به راحتی محصول خود را از استیل البرز تهیه کند.


موتور جوجه گردان،دو سینی لعابی با عمق های مختلف،شلف و ریل تلسکوپی،پنل کنترل لمسی و ولومی،عملکردهای چندگانه،سیستم گرمایش سه بعدی و برنامه های پخت متنوع باعث شده تا مصرف کنندگان این فر را به سایر رقبای اروپایی خود ترجیح دهند.


مصرف کم انرژی در فر البرز باعث شده تا به عنوان یک کالای معمولی در سبد آشپزخانه ها قرار گیرد و تجربه یک پخت عالی را به مصرف کننده دهد.


از پر فروش ترین های استیل البرز به موراد زیر می توان اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=302513

ثبت نظر

-