۳۲ کیلوگرم حشیش در رشت کشف شد

  • کد خبر : 300329
  • 11 آذر 1399 - 1:49
۳۲ کیلوگرم حشیش در رشت کشف شد

۳۲ کیلوگرم حشیش در رشت کشف شد

نیوز: به گزارش نیوز، سردار “عزیزاله ملکی”  در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی و حین پایش خودروهای عبوری در محور “رودبار” به “رشت” خودرو تاکسی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در منطقه “سراوان” متوقف کردند.

 

کشف 31 کیلوگرم تریاک در رشت

 

فرمانده انتظامی گیلان به کشف ۳۲ کیلوگرم حشیش در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان داشت: در این رابطه متهمان ۳۴ و ۵۳ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را ارتقاء امنیت عنوان کرد و اذعان داشت: راه‌های مواصلاتی گیلان به صورت شبانه‌روزی تحت رصد پلیس است.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با موادمخدر در اولویت ماموریت‌های نیروی انتظامی قرار دارد، گفت: سامانه تلفنی ۱۲۸ در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم راه‌اندازی شده و پلیس با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت مردم گام بر‌می‌داردآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

در نیوز بیشتر بخوانید: »»

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=300329

ثبت نظر

-