بازدید هیات عامل سازمان حسابرسی کشور و هیات مدیره شستا از شرکت ملاردشیر

  • کد خبر : 299073
  • 10 آذر 1399 - 10:46
بازدید هیات عامل سازمان حسابرسی کشور و هیات مدیره شستا از شرکت ملاردشیر

بازدید هیات عامل سازمان حسابرسی کشور و هیات مدیره شستا از شرکت ملاردشیر

هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه محمود ملکوتی خواه عضو هیات مدیره و معاونین شستا از شرکت ملاردشیر از شرکت‌های تابعه شستا بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین ، در ابتدای این بازدید حسین معصومی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر به ارائه گزارش عملکرد شرکت در سال مالی ۹۸ و شش ماهه نخست سال ۹۹ پرداخت.


مدیرعامل ملارد شیر پیگیری و آغاز پروژه‌های دامپروری در شهرستان‌های ملایر و گرمسار را از دیگر اقدامات این شرکت در سال ۹۹ برشمرد و افزود: این پروژه‌ها در راستای سیاست‌های شستا در عدالت سرمایه‌گذاری، در مناطق محروم کشور در حال پیگیری و اجرا می باشد.


محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا با تاکید بر اهمیت صنعت دامپروری و تولید شیر به عنوان یک صنعت و محصول استراتژیک در کشور گفت: شستا هدف‌گذاری خود را در رسیدن به تولید سالانه یک میلیون تن شیرخام در کشور قرارداده است و براین اساس اقدام به راه اندازی واحدهای دامپروری ۳۰۰۰ و ۶۰۰۰ راسی در سراسر کشور با اولویت مناطق محروم نموده است.


وی افزود: پروژه‌های دامپروری در شهرهای ماکو، شیروان، کرمانشاه، خدابنده، درگزین، قهاوند، دلفان و ملایر در مرحله اجرا می باشد و ۵ طرح دامپروری در شهرهای اردبیل، نمین، نیر، مشکین شهرو خلخال با توجه به موقعیت های جغرافیایی و آمایش سرزمینی، در مرحله تدوین طرح توجیهی پروژه جهت ارائه و تصویب در هیات مدیره شستا می باشد.


ملکوتی‌خواه با اشاره به آثار مثبت اجرای این پروژه ها و سرمایه‌گذاری های شستا در این حوزه گفت: از مزایای سرمایه گذاری در این حوزه می توان به مواردی چون عدم وابستگی اجرابه ارز خارجی، نرخ بازده داخلی بالا، تکمیل زنجیره تولید بخش کشاورزی و همچنین تامین نیاز تقاضای داخل خصوصا تولید شیر به عنوان یک محصول استراتژیک اشاره کرد.


در ادامه هیات عامل سازمان حسابرسی کشور، محمود ملکوتی خواه و معاونین شستا، از بخش های گاوداری، شیردوشی، سیلوها، بخش نگهداری گوساله ها و زمین‌های کشت نهاده‌های دامی شرکت بازدید کردند.


گفتنی است سهام شرکت ملاردشیر در ۲۲ مرداد ۹۹ با نماد زملارد بازار دوم فرابورس ایران عرضه شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=299073

ثبت نظر

-