آموزش فتوشاپ رایگان در آکادمی گرافیستار

  • کد خبر : 298391
  • 10 آذر 1399 - 0:56
آموزش فتوشاپ رایگان در آکادمی گرافیستار

آموزش کامل فتوشاپ مانند هر آموزش دیگری یک نوع سرمایه گذاری به حساب می آید.

آموزش مقدماتی فتوشاپ

با پیشرفت تکنولوژی در اکثر مشاغل نوعی انقلاب ایجاد شده است. بسیاری از کارهایی که زمانی توسط نیروی دست یا با کامپیوتر های ساده انجام می شدند, امروزه به لطف سیستم های پیشرفته و نرم افزارهایی که توسط آنها می توان هر تغییری را به راحتی اعمال کرد, سریع تر و با خطای کمتری انجام می شوند.

اهمیت آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰

قبل از شروع دانلود آموزش فتوشاپ رایگان از آکادمی گرافیستار www.Graphi-star.com میخواهیم به این سوال جواب بدهیم که اصلا چرا به یادگیری فتوشاپ نیاز داریم؟ پاسخ به این سوال برای هر شخص متفاوت از دیگری است. هر کسی بنا به دلایلی به سمت یادگیری این نرم افزار می آید. با پیشرفت تکنولوژی, در بسیاری از مشاغل تغییرات زیادی اتفاق افتاده است. تبلیغات گوناگونی که در تلویزیون یا اینترنت یا حتی به صورت بنر در سطح خیابان ها مشاهده می کنید, همگی به وسیله نرم افزار های مشابه فتوشاپ ساخته می شوند. شاید با خودتان بگویید من که نمی خواهم تبلیغ بسازم پس احتیاجی به تهیه پکیج آموزش فتوشاپ ندارم. این طرز فکر اشتباه است.

شاید این مثال نظرتان را عوض کند. فرض کنید شما برای یک شرکت احتیاج به رزومه عکس دار دارید. از طرفی تنها عکسی که فعلا در اختیار دارید مثلا جای یک منگنه یا مهر کوچک بر روی آن است و عملا برای ارائه در رزومه مناسب نیست و شما هم زمان کافی برای گرفتن عکس مجدد ندارید. در این حالت اگر دوره های آموزش فتوشاپ پیشرفته را طی کرده باشید می توانید در عرض ۵ دقیقه به راحتی عکس خودتان را روتوش کنید و آن را برای ارسال رزومه آماده کنید. با این مثال ساده به راحتی می توانید اهمیت یادگیری این نرم افزار و تلاش برای شرکت در دوره های اموزش فتوشاپ رایگان را درک کنید.

دانلود آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰

پکیج آموزش فتوشاپ نیز مانند هر آموزش دیگری یک نوع سرمایه گذاری به حساب می آید. هزینه ای که شما برای یادگیری هر کاری صرف می کنید در واقع هزینه نیست. زیرا پس از یادگیری نه تنها تمام این هزینه به شما برمی گردد بلکه سود هم به دست خواهید آورد. ما در تیم گرافیستار سعی کرده ایم که فتوشاپ را به صورت رایگان یا با هزینه ای بسیار پایین که فرق چندانی با رایگان بودن ندارد در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار دهیم. هدف ما این است که علاقمندان به این نرم افزار, صرفا به خاطر هزینه های گزاف شرکت در کلاس های آن, از یادگیری آن منصرف شوند.

آموزش رایگان فتوشاپ کاری است که نیازمند صرف زمان و انرژی کافی است. نه مدرس و نه کارآموز نمی توانند با بی دقتی و جسته و گریخته در مورد آموزش پروژه محور فتوشاپ قدمی بردارند. در این مقاله ما قصد داریم تا به طور مختصر و مفید شما را با نرم افزار و محیط کار آن آشنا کنیم. مبنای توضیحات ما در این مقاله در مورد فتوشاپ بر اساس ارائه اطلاعات به صورت تیتروار است و برای آشنایی کامل تر با این نرم افزار پیشنهاد ما استفاده از دوره های آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ مبتدی تا پیشرفته است.

چرا تولید محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا بسیار مهم است؟

داشتن محتوای با کیفیت بالا در اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری مهم است. اگر به سالهای اولیه نمایش اینستاگرام برگردیم ، جذب دنبال کنندگان با تصاویر بی کیفیت و ارسال پراکنده بسیار آسان تر بود. اما اکنون، ثبات نکته اساسی است و شما باید بتوانید به طور مرتب محتوایی را تولید کنید که مخاطب شما را دوست دارد و با آن درگیر می شود. و هنگامی که الگوریتم دریافت که شما در حال ایجاد محتوایی هستید که مورد پسند مخاطبان شما قرار می گیرد، شما و پست هایتان را در موقعیت بهتر و در مقابل مخاطبان جدید قرار می دهد.

دلیل دوم مهم بودن آموزش تولید محتوا در اینستاگرام این است که فرصتی دیگر برای کسب درآمد از حساب خود به شما می دهد. بسیاری از مارک ها و مشاغل مایل به همکاری با اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان برای ایجاد محتوای وب سایت یا حساب اینستاگرام خود هستند. بنابراین اگر می توانید بهترین کار خود را در حساب اینستاگرام خود به نمایش بگذارید، می تواند به یک نمونه عالی برای مهارت های شما تبدیل شود و می تواند فرصتی برای کار با مارک های بزرگ ، همکاری در پروژه های رسانه های اجتماعی و پرداخت هزینه تولید محتوای اینستاگرام شما ایجاد کند!

برنامه ریزی برای تولید محتوای اینستاگرام

قبل از شروع، باید این دو سوال را از خود بپرسید: اولاً، چه نوع محتوایی با نام تجاری شما همسو است؟ و مخاطبان شما می خواهند چه چیزی ببینند؟

اینکه بتوانید در مورد مارک اینستاگرام خود، چه کسی، چه چیزی و چرا را مشخص کنید ، یک گام مهم برای برنامه ریزی تولید محتوا برای اینستاگرام شماست. اگر می دانید مارک تجاری شما چیست و مخاطبان شما دوست دارند چه نوع محتوایی را درگیر کنند، واقعاً می توانید از ابتدا آهنگ درست کرده و نوع مناسبی از محتوای خود را ایجاد کنید.

یافتن جایگاه نام تجاری خود و اختصاص دادن واقعاً تلاش خود به همین جایگاه نتیجه خوبی خواهد داد. بسیاری از حساب های اینستاگرام با ارسال مطالب خارج از مخاطبان و اهداف خاص خود کنار گذاشته می شوند و این می تواند رشد شما را کند کند. بنابراین اگر یک تجارت غذایی هستید، محتوای خود را طوری برنامه ریزی کنید که ۱۰۰٪ بر اساس مواد غذایی باشد (و نه عکس های سلفی از جای خود!). اگر بخواهید حساب اینستاگرام خود را رشد دهید، این سطح هدف گذاری و فاصله گرفتن از نام تجاری شما ، واقعاً مهم است.

ایجاد محتوای اینستاگرام صفحه IG tv

پس از پاسخ به این دو سوال ، می توانید برنامه ریزی محتوای خود را برای هفته آینده انجام دهید. شروع کنید و لیستی از همه مواردی را که می خواهید این هفته در صفحه اینستاگرام خود ارسال کنید (یا اگر خیلی سازمان یافته دارید!) شروع کنید. فقط مطمئن شوید که در محتوای هفته خود تنوع دارید. به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگ نویس مد هستید ، ممکن است بخواهید ۴ عکس لباس داشته باشید و ۳ صفحه مسطح این هفته داشته باشید که می توانید از آنها ترکیب کنید.

یکی از بهترین نکات برای صرفه جویی در وقت ، برنامه ریزی برای عکسبرداری های خود برای یک روز خاص و آموزش تولید محتوا اینستاگرام برای چندین روز ارسال است. به عنوان مثال، در روز دوشنبه، شما می توانید تصمیم بگیرید که برای عکسهای لباس خود عکس بگیرید و سپس روز جمعه، وقت خود را به تصاویر مسطح اختصاص دهید. اینکه بتوانید به این ترتیب شاخه های خود را به هم متصل کنید، در طولانی مدت در وقت شما صرفه جویی می کند، زیرا می توانید محتوایی را جمع آوری کنید که شاید هفته ها در آینده ارسال شود!

آموزش ساخت انیمیشن با موهو

انیمیشن ۲D یا دو بعدی ترکیبی از تکنیک هنری و طراحی رسانه ای است که توهم حرکت را در یک محیط دو بعدی ایجاد می کند. با توالی نقشه های منفرد در طول زمان، شخصیت ها، پس زمینه ها، اشیا و جلوه ها انگار در حال حرکت هستند. این کار معمولاً برای فیلم ها و تلویزیون های انیمیشن انجام می شود، اما در بازی های ویدیویی، وب سایت ها، برنامه های تلفن همراه و تبلیغات نیز مشاهده می شود.

ترسیم تصاویر با دست قبل از استفاده از پکیج آموزش انیمیشن سازی در موهو که به آن انیمیشن مبتنی بر برداری نیز می گویند ، می تواند مفید باشد نرم افزارهای رایانه ای مانند آموزش نرم افزار موهو و افترافکت تنها تعدادی از برنامه های استاندارد صنعت برای انیمیشن هستند. بنابراین، جستجوی تحصیلات عالی برای یادگیری مهارت های فنی مورد نیاز می تواند مفید باشد.

اموزش ساخت انیمیشن با موهو

اکثر انیماتورها برای ورود به بازار کار نیاز به مدرک لیسانس دارند، اما داشتن یک نمونه عالی و دانش قوی از آموزش موهو پیشرفته نکته اساسی است. برنامه های گواهینامه کالج، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند یکی را برای رشته انیمیشن آماده کنند یا مهارت های آنها را برای بهبود چشم اندازهای شغلی ارتقا دهند.

به دلیل تلفیق مهارت های هنری و فنی، درجه های هنرهای زیبا، انیمیشن سازی در موهو، طراحی گرافیک، هنر دیجیتال و گرافیک رایانه گزینه های رایج است. کلاسها در انیمیشن ۲ بعدی معمولاً به عنوان بخشی از این برنامه های بزرگتر دیده می شود. دوره های هنر بنیادی، موارد انتخابی، توسعه نمونه کارها و زمان استودیو نیز از اجزای معمول این نوع برنامه ها هستند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=298391

ثبت نظر

-