دستگیری قاتل کمتر از 6 ساعت در مرودشت





به گزارش نیوز،  سرهنگ “فرشید زینلی” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری شدید و انتقال مجروح به بیمارستان، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان مرودشت برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۳۹ ساله به وسیله سلاح سرد مجروح شده است و با وجود تلاش پزشکان، در اثر شدت خونریزی و جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
سرهنگ “زینلی” تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی، پلیسی و همچنین اجرای به موقع طرح مهار، قاتل فراری را در کمتر از ۶ ساعت به همراه آلات و ادوات جرم دستگیر کردند.
وی دامه داد: این مرد ۲۷ ساله قاتل که دارای مشکل اعصاب و روان نیز می‌باشد در بازجویی اولیه به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف شخصی اعلام کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.



آیا این خبر مفید بود؟