علی صحرایی مجددا مدیرعامل بورس شد

  • کد خبر : 297815
  • 09 آذر 1399 - 16:53
علی صحرایی مجددا مدیرعامل بورس شد

 

 

علی صحرایی مجددا مدیرعامل بورس شد

به گزارش نیوز: علی صحرایی مجددا مدیرعامل بورس شد. در حالی تعیین مدیرعامل بورس تهران از اوایل ماه گذشته به یکی از موضوعات مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته بود که بعد از برگزاری چند جلسه هیات مدیره شرکت بورس تهران در هفته‌های قبل، امروز بالاخره این ابهام برطرف و علی صحرایی برای دو سال دوم (از اوایل مهر ۹۷) در سمت مدیرعاملی بورس تهران ابقا شد.

براساس  این گزارش، پیش از این نام چندین نفر برای انتخاب به عنوان مدیرعامل بورس تهران مطرح شده بود، اما در نهایت با تصمیم هیات مدیره بورس تهران،علی صحرایی در ساختمان سعادت آباد ماندگار شد.

صحرایی مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه صنعت نفت و کارشناسی ارشد را از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرک دکترای حرفه‌ای عالی مدیریت کسب و کار با گرایش حسابداری (DBA)  را اخذ کرده است.

صحرایی مرداد ۷۷ در سازمان کارگزاران بورس در سمت کارشناسی مدیریت بررسی سهام و طرح‌ها و اردیبهشت ۸۱ در سمت کارشناس مسئول بازرسی و بازار قرار گرفت.

پس از آن در مرداد ۸۳ در سمت کارشناس مسئول عملیات و نظارت بر بازار حضور یافت. پس از تصویب قانون جدید بازار و شکل گیری ساختار جدید بازار سرمایه ، در اسفند ۸۵ با سمت مدیر بازار به فعالیت در بورس تهران ادامه داد. سپس از آذر ۹۰ تا مهر ۹۷ معاونت بازار را برعهده داشت.

 

 علی صحرایی

 

ترکیب هیات مدیره جدید بورس تهران

ترکیب هیات مدیره جدید بورس تهران شامل مهدی سدیدی از صندوق بازنشستگی بانک ها،  محمدرضا محسنی (مدیرعامل سابق سپرده گذاری مرکزی) از بانک آینده، علی شیرازی از سرمایه گذاری صبا تامین، جواد عشقی نژاد از سرمایه گذاری اهداف، بوستانی از کانون نهاد‌های سرمایه گذاری ایران، امیری از سرمایه گذاری تدبیر و امیر تقی‌خان تجریشی از سرمایه گذاری توسعه ملی می شود.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297815

ثبت نظر

-