XMG و معرفی دو لپ تاپ گیمینگ با خصوصیاتی فوق العاده

  • کد خبر : 297787
  • 09 آذر 1399 - 16:34
XMG و معرفی دو لپ تاپ گیمینگ با خصوصیاتی فوق العاده

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از زومیت، NEO 15 و NEO 17 با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی با رزولوشن WQHD (یا ۲۵۶۰x۱۴۴۰ پیکسل) و یا نمایشگر ۲۴۰ هرتزی با رزولوشن FHD (یا ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل) قابل سفارش هستند. لپ تاپ‌ها از پردازنده Core i7-10875H اینتل با سرعت پایه ۲.۳ و حداکثر ۵.۱ گیگاهرتز در حالت توربو برخوردارند. این پردازنده دارای ۱۶ ترد و ۸ هسته بوده و با استفاده از فناوری فلز مایع و همچنین تعبیه دریچه‌های خروجی هوا در اطراف بدنه به طور مؤثر خنک می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های لپ تاپ‌های مورد بحث می‌توان به اسپیکرهای استریو با فناوری THX Spatial Audio، میکروفون با قابلیت حذف نویز، کیبور مکانیکی-اپتیکی با نورپردازی RGB، درگاه تاندربولت ۳، پورت HDMI 2.0، کارتخوان SD، پشتیبانی از وای فای ۶ و وب‌کم HD با پشتیبانی از قابلیت Windows Hello اشاره کرد.

لپ تاپ‌های NEO 15 و NEO 17 به ترتیب با قیمت پایه ۲۱۹۱ و ۲۰۹۸ دلار از هم اکنون قابل خریداری هستند. مدل پایه از نمایشگر ۲۴۰ هرتزی با رزولوشن FHD، پردازنده اینتل i7-10875H، کارت گرافیک جیفورس RTX 2070 (Max-P)، رم ۸ گیگابایتی DDR4 و ۲۵۰ گیگابایت حافظه SSD سامسونگ در فرم فکتور M.2 قابل سفارش هستند. NEO 15 و NEO 17 با نمایشگر WQHD نیز از ماه آتی میلادی قابل خریداری بوده و  به ترتیب از باتری ۹۳ و ۶۲ وات ساعتی قابل تعویض نیرو می‌گیرند. در ادامه مشخصات فنی این دو محصول را ملاحظه می‌کنید:

XMG و معرفی دو لپ تاپ گیمینگ با خصوصیاتی فوق العاده

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297787

ثبت نظر

-