ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان با مدیریت جهادی

  • کد خبر : 297265
  • 09 آذر 1399 - 11:05
ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان با مدیریت جهادی

 

 

سردار علی عظیمی

نیوز:  به گزارش نیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار علی عظیمی روز یکشنبه افزود: لازمه کسب موفقیت و پیشبرد اهداف در تمام عرصه ها، اهتمام جدی در امر آموزش است.

وی در رابطه با اهمیت آموزش های نوین در یگان های ویژه ناجا گفت: اهمیت به آموزش و افزایش مهارت ها از اولویت های یگان های ویژه ناجاست؛ هر چقدر به کیفیت برنامه های تدوین شده اهتمام داشته باشیم قطعاً مأموریت های محوله را به نحو احسن به سرانجام خواهیم رساند.

عظیمی با بیان اینکه فلسفه وجودی یگان های ویژه ناجا مقابله با ناآرامی ها و برخورد با مخلان نظم و امنیت است، گفت: لازمه کسب موفقیت و پیشبرد اهداف در تمام عرصه ها، اهتمام جدی به امر آموزش است و برای جلوگیری و رفع آسیب های احتمالی باید به آموزش های نوین تکیه کنیم.

 

سردار علی عظیمی | اعتمادآنلاین

 

سردار علی عظیمی  جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود: درصورتی که زیر ساخت برنامه های آموزشی مستحکم باشد، قطعاً در مرحله اجرا به مشکل بر نخواهیم خورد، لذا سعی می کنیم زیربنای آموزش ها را با رفع معایب و نواقص برنامه های قبلی تقویت کنیم، این مهم با همفکری و مشارکت همه همکاران در قالب کارگروه های تخصصی در راستای رسیدن به اهداف دقیق و صحیح آموزش های نوین محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با مدیریت جهادی در عرصه آموزش های نوین، مهارت افزایی کانیوزن و نظارت مستقیم فرماندهان می توان در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کرد و در روند انجام مأموریت های محوله موفق عمل کرد.

 

>>> خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297265

ثبت نظر

-