رئیس خانه احزاب ایران ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

  • کد خبر : 297042
  • 09 آذر 1399 - 8:40

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ – ۲۰:۴۷

فخری زاده

تهران (پانا)- رئیس خانه احزاب ایران ترور دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب آیه ۲۳)

بار دیگر استکبار جهانی و صهیونسیم بین الملل در توطئه ای ناجوانمردانه یکی از فرزندان دلیر و دانشمندان برجسته هسته ای کشور عزیزمان دکتر محسن فخری زاده را مظلومانه به شهادت رساندند.
مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی و پیشرفت انسانها هر روز که می گذرد چهره کریه و خونخوارشان برای ملتهای بصیر و آزاده نمایان می شود و با بیشرمی تمام جنایات خود را اعلام و روز به روز رسواتر می شوند. همانها که مظلومانه سردار دلها و قهرمان مبارزه با تروریسم سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند امروز قهرمانی دیگر دانشمند نامدار هسته ای دکتر محسن فخری زاده را ترور نموده و به شهادت می رسانند.

آمریکا و اسرائیل جنایتکار به خیال خام خود می خواهند ملت رشید و مقاوم ما را از ادامه راه مبارزه با استکبار جهانی بازداراند.
اما با این توطئه ها، ترورها و شهادت ها ملت ما مصمم تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی (ص)، مسیر عدالت و آزادی خواهی خود را در دنیا ادامه می دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی شود.

ملت ما بی صبرانه منتظر پاسخ قاطع، سریع و مناسب فرزندان دلیر خود در نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی به این جنایتکاران بین المللی می باشد و از دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی می خواهد که عوامل و ایادی. مزدور آنان را هرچه سریعتر شناسایی و به سزای اعمال خائنانه شان برساند و هوشمندانه تر از سرمایه های گرانسنگ ملی در عرصه های مختلف حفاظت و مراقبت نمایند.

خانه احزاب ایران به نمایندگی از احزاب و گروههای سیاسی کشور شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند ارشد هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به مقام معظم رهبری و خانواده این شهید سرافراز و ملت شهید پرور ایران اسلامی و همرزمانش در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تسلیت گفته و امیدواریم خداوند متعال روح بلند او را با سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) محشور گرداند.
دکتر سید شهاب الدین صدر
رئیس خانه احزاب ایران

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297042

ثبت نظر

-