نامگذاری خیابانی در تهران به نام شهید فخری زاده

  • کد خبر : 295864
  • 08 آذر 1399 - 15:30
نامگذاری خیابانی در تهران به نام شهید فخری زاده

زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران  درباره نامگذاری خیابانی در پایتخت به نام شهید فخری زاده اظهار داشت: به کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر پیشنهاد می‌کنم یکی از خیابان‌ها یا معابر پایتخت به نام شهید فخری‌زاده نام‌گذاری شود.

وی افزود: کمیته نامگذاری معابر و خیابان‌های تهران به زودی برگزار می‌شود و اعضای کمیته نظرشان را درباره خیابان‌ها و معابر پیشنهادی مطرح می‌کنند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: کشور ما همراره در معرض ترور بوده و مردم سرزمین من آسیب‌های زیادی به دلیل ترور به آنها وارد شده است.

 وی بیان داشت: ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی ایران کرد، موجب تأسف و تأثر عمیق در کشور شده است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دانشمندان ما با توان و قدرتی مضاعف تا تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی در راه پیشرفت روز افزون کشور گام بر می‌دارند، گفت: اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=295864

ثبت نظر

-