زالی: سازمان فرهنگی هنری ثابت کرد که دورکاری به معنای تعطیلی نیست

  • کد خبر : 291307
  • 05 آذر 1399 - 17:47
زالی: سازمان فرهنگی هنری ثابت کرد که دورکاری به معنای تعطیلی نیست

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ – ۱۵:۱۳

سازمان فرهنگی هنری شهرداری و زالی

تهران (پانا) – علیرضا زالی در نشست امضای تفاهم‌نامه میان ستاد مقابله با کرونای تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از عملکرد این سازمان در دوران کرونا ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین امضای تفاهم‌نامه بین ستاد مقابله با کرونای تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد. در این نشست دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران از عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دوران کرونا ابراز رضایت کرد و گفت: این سازمان نشان داد که استفاده از ظرفیت دورکاری به معنای تعطیلی فعالیت‌ها نیست و آموزش همگانی و آگاهی بخشی به شهروندان تهرانی حتی در زمان دورکاری نیز ادامه دارد.

وی افزود: دسترسی و استفاده بهینه از نقاط اشتراک ستاد فرماندهی مقابله با کرونا و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هدف اصلی امضای این تفاهم‌نامه است و از این پس زمینه‌های همکاری بیش از پیش به صورت ساختارمند فراهم خواهد شد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن ایجاد فضای پرنشاط و با طراوت، امکان بروز متنوع سلایق فرهنگی و هنری را در تهران فراهم کرده است. فعالان هنری و فرهنگی برون دادهای خود را در این سازمان جست‌وجو می‌کنند.

زالی یکی دیگر از اهداف امضای این تفاهم‌نامه را ارائه محتوا و بسته‌های علمی مبتنی بر آگاهی‌رسانی در مبارزه با کرونا به عموم جامعه ذکر کرد و گفت: اثربخشی، بازتوزیع مطلوب و نقش‌آفرینی، اقدامات سازمان فرهنگی هنری برای کنترل و ریشه‌کنی حلقه کروناست. ایجاد فضاهای نشاط‌آور اجتماعی در کالبد شهری کار هنرمندانه‌ای است که با ظرافت و تعامل این سازمان محقق خواهد شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری نیز در این نشست اقدامات جهادی انجام‌شده در حوزه کرونا را یادآور کار جهادگران در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: نقش گروه‌های مردمی و جهادی در حوزه‌های مختلف مبارزه با کرونا از جمله آموزش پررنگ است. سازمان فرهنگی هنری با استفاده از همین ظرفیت موفق به تولید ۱۰۰ هزار ماسک در روز شد که قابلیت افزایش ۵ برابری را دارد و در عرصه محرومیت‌زدایی نیز با ساماندهی نیروهای جهادی، به پویش کمک مؤمنانه پیوست.

وی در پایان گفت: با توجه به دورکار شدن نیروهای سازمان فرهنگی هنری، ظرفیت فضای مجازی در دوران قرنطینه مورد توجه قرار گرفت و برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب‌های متنوع در فضای مجازی در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=291307

ثبت نظر

-