رحمتی ؛ واکنش سید مهدی رحمتی به تکرار حوادث استقلال برای شهر خودرو

  • کد خبر : 291284
  • 05 آذر 1399 - 17:35
رحمتی ؛ واکنش سید مهدی رحمتی به تکرار حوادث استقلال برای شهر خودرو

 

 

مهدی رحمتی کنار خط تحت فشار بدون شک قادر به تصمیم گیری های خوب نیست؛ او از همه مهمتر قادر به اصلاح رفتارهای اشتباه حریف نیست.

نیوز: مهدی رحمتی در مورد نگرانی هواداران شهرخودرو برای تکرار حوادث استقلال و فولاد یا حرکت یحیی گل محمدی برای شهرخودرو و به هم خوردن تمرکز کادر فنی این تیم گفت: مطمئنا ما نیمکت خیلی خوبی داریم و کسانی که روی نیمکت شهرخودرو هستند، از لحاظ فوتبالی و اخلاقی سابقه شان مشخص است و نگران این مسئله نباشید و مطمئنا اتفاق خاصی روی نیمکت ما نمی افتد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش در برابر صنعت نفت آبادان گفت:

با توجه به اینکه بازی ما یک روز به تعویق افتاد، ما با سازمان لیگ نامه نگاری کردیم که بخاطر اتفاقاتی که رخ داده بود و در فوتبال ما نادر بود، بازی ما یک روز به تعویق بیفتد تا تایم استراحت و ریکاوری بیشتری داشته باشیم ولی متاسفانه این همکاری صورت نگرفت.

وی ادامه داد:

ما زمان مناسبی برای ریکاوری بچه ها و تمرینی که مناسب بازی باشد را انجام دهیم، نداشتیم. فردا یک دیدار با تیمی با ریشه، پرطرفدار و مردمی با یک کادر فنی و بازیکنان خیلی خوب داریم. خودمان را آماده یک نبرد سخت کرده ایم و سعی کرده ایم در این مدت روی مسائل روحی و بدنی بازیکنان کار کنیم و به آنها توضیح دادیم چه دیدار سختی داریم. مسلما به ۳ امتیاز بازی خیلی نیاز داریم. شرایط خوبی داریم و آماده بازی فردا هستیم.

رحمتی در مورد وضعیت زمین تمرین شهرخودرو در زمان بارش ها و شرایط جوی زمستانی گفت: باید از مجموعه شهرخودرو و شخص دکتر حمیداوی تشکر کنم که با زمین شماره ۲ امام رضا (ع) قرارداد بسته اند و زمین تمرین ما وضعیت خوبی دارد و از این لحاظ مشکلی نداریم.

وی در مورد بالا رفتن انتظارها از شهرخودرو با توجه به پیروزی پر گل در دیدار نخست گفت:

آدم باید واقع بین باشد. ما از روزی اولی که کارمان را شروع کردیم، یک برنامه ۳ ساله را خدمت مسئولین شهرخودرو ارائه دادیم. در فصل قبل بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند و ما تمام نفراتی را که جایگزین کردیم، بازیکنان جوانی بودند که قرارداد ۳ ساله با تیم ثبت کردند و این نشان می دهد هدف ما با باشگاه شهرخودرو یک هدف ۳ ساله هست.

وی ادامه داد:

در هفته های ابتدایی لیگ تیم ها در شناخت از یکدیگر به سر می برند. بازی اول را خوب و با انگیزه شروع و نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم. ولی تعطیلی لیگ خیلی به ما لطمه زد و ما نسبت به بازی هفته اول چندین و چند تغییر داشتیم. شرایط آب و هوایی نیز مزید بر علت شد تا بازی را واگذار کنیم. ولی من می گویم هیچ فشاری روی من و بازیکنانم نیست و ما یک برنامه ۳ ساله و هدف بلند مدتی داریم و ان شالله رفته رفته به اهدافمان می رسیم.

مهدی رحمتی در مورد غایبین شهرخودرو برای بازی فردا گفت:

قاسمی نژاد در کنار تیم تمرینات عمومی اش را شروع کرده است. فرجی نیز مشکل سربازی دارند و مشکلشان هنوز حل نشده است. آقای مهربان نیز توانستند با توجه به شرایط جوی در گرم کردن دچار مشکل شدن ولی امروز در کنار ما تمرین کردند ولی فکر می کنم بجز فرجی سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

رحمتی در مورد حاشیه های بازی قبلی مقابل پیکان گفت:

ما با بازیکنان صحبت کردیم که شرایط فوتبال ما اینگونه است. ما در فوتبال ایران بیشتر از هر چیزی مشکلات سخت افزاری داریم. نزدیک به ۷۰ درصد تیم های لیگ برتری مشکل زمین تمرین دارند و از این مسئله رنج می بزند. ما ۲ هفته است که از لحاظ داشتن زمین تمرین به آرامش رسیده ایم و بعضی تیم ها حتی زمین مناسب برای انجام مسابقه ندارند. ما با بچه ها صحبت کرده ایم تا اتفاقات دیدار قبلی برای ما رخ ندهد.

سرمربی شهرخودرو در مورد اینکه تیم او دیگر بازی جوانمردانه را رعایت نمی کند، گفت:

هر حرفی که من بزنم، برداشت های متفاوتی از آن می شود. زمانی که در مسابقه دو بازیکن سر به سر می شوند، داور بازی بازی را متوقف می کند. یا اگر این اتفاق از دید داور مسابقه دور بماند، بازیکنان و یا مربیان اعلام می کنند تا بازی متوقف شود. ولی اینکه قرار باشد تیم ما از این سمت دروازه بان شوت بزند و دروازه بانی که در سمت دیگر ایستاده باشد، در اینجا نمی توان بازی را متوقف کرد.

رحمتی در مورد نگرانی هواداران شهرخودرو برای تکرار حوادث استقلال و فولاد یا حرکت یحیی گل محمدی برای شهرخودرو و به هم خوردن تمرکز کادر فنی این تیم گفت:

مطمئنا ما نیمکت خیلی خوبی داریم. و کسانی که روی نیمکت شهرخودرو هستند. از لحاظ فوتبالی و اخلاقی سابقه شان مشخص است. و نگران این مسئله نباشید. و مطمئنا اتفاق خاصی روی نیمکت ما نمی افتد.

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=291284

ثبت نظر

-