پیرلو: یوونتوس نباید این طور کُند باشد / دیبالا نیاز به زمان دارد

  • کد خبر : 290723
  • 05 آذر 1399 - 11:47
پیرلو: یوونتوس نباید این طور کُند باشد / دیبالا نیاز به زمان دارد

 

پیرلو: یوونتوس نباید این طور کُند باشد / دیبالا نیاز به زمان دارد

نیوز: به گزارش نیوز، تیم فوتبال یوونتوس به سرمربیگری پیرلو شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرانتس واروش مجارستان رفت که با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرد.

پیرلو بعد از این برد عنوان کرد: ما در ابتدای بازی خوب عمل نکردیم و به صورت سطحی به بازی نگاه کردیم. اما با گذشت زمان متوجه شدیم این نوع بازی می تواند به رقیب فرصت دهد به همین خاطر کمی به خودمان آمدیم. در نیمه اول به رقیب فرصت هایی دادیم تا ضد حمله بزند. البته این نوع بازی بعد چندین بازی به این شکل عادی است ولی باید به خودمان بیاییم و تمرکز خود را بالا ببریم.

وی افزود:

من از بازیکنان یوونتوس انتظار بیشتری داشتم. تیم مجارستانی ما را تحت فشار گذاشت. باید توپ را خیلی سریع تر از این ها به حرکت درآوریم. ما خیلی کند عمل کردیم و این باید اصلاح شود. دیبالا در این بازی عملکرد خوبی نداشت. البته همچنان که گفتم او به بیماری مبتلا شد و چندین هفته دارو مصرف کرد به همین خاطر طبیعی است او نیاز به زمان دارد تا به حالت عادی گذشته برگردد.

 

پلن B پیرلو برای رونالدو - ایسنا

 

آندره‌آ پیرلو (به ایتالیایی: Andrea Pirlo) بازیکن سابق فوتبال اهل ایتالیا و سرمربی کنونی تیم یوونتوس می‌باشد. وی در پست هافبک برای تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی می‌کرد. او در تاریخ (۸ اوت ۲۰۲۰) ۱۸ مرداد ۹۹ به‌صورت رسمی به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال یوونتوس برگزیده شد.

پیرلو با تیم ملی فوتبال ایتالیا نایب قهرمانی در یورو ۲۰۱۲ و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ را در کارنامه دارد. او به خاطر تکنیک، دریبل، دید عالی، تخصص عالی در ضربات آزاد و شوت و پاس‌های بلند و دقیق تحسین شده‌است.

هم تیمی‌هایش در تیم ملی فوتبال ایتالیا به او لقب معمار را داده‌اند. زیرا پاس‌های دقیق او سبب گل‌های فراوانی برای تیم ملی شده‌است. در ده سال حضورش در تیم میلان. که به قول خودش «نه سال از آن ده سال فوق‌العاده بودم» به او لقب مترونوم داده بودند. زیرا مانند مترونوم در موسیقی که سرعت نواخت آهنگ را تنظیم می‌کند. آهنگ حرکت تیم را تنظیم می‌کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

بحران در خط دفاع یوونتوس؛ دلیخت ناجی پیرلو می‌شود

پیرلو: یوونتوس برای بیدار شدن نیاز به سیلی داشت/همیشه بازی مقابل ورونا سخت است

دیبالا – پیرلو و شایعاتی که قوت گرفت ؛ اختلاف بین دیبالا و پیرلو جدی است

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=290723

ثبت نظر

-