اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس تولید شد

  • کد خبر : 290683
  • 05 آذر 1399 - 11:33
اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس تولید شد

 

 

 

اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس تولید شد

 نیوز: به گزارش نیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حیدر بابایی روز چهارشنبه در تشریح روند تولید این اپلیکیشن افزود: در سال های گذشته اداره کل آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا در اجرای بهینه ماموریت سازمانی خود به دنبال طرح ریزی آموزش های حضوری و رسانه ای خود به یک نوآوری در حوزه آموزش های همگانی بود.

 

فناوری اطلاعات چیست؟ | کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت - متمم

فن آوری اطلاعات

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۴ با همت و تلاش کانیوزن با تجربه و متخصص در حوزه فن آوری اطلاعات این مجموعه، گام های اولیه برای برنامه ریزی و اجرای آموزش های همگانی در بستر فضای مجازی و تلفن همراه با راه اندازی سایت آموزش های مردمی در بستر پایگاه اطلاع رسانی پلیس برداشته شد.

بابایی افزود: به دنبال آن در سال ۱۳۹۶ با تولید اپلیکیشن دانستنی های انتظامی و اجتماعی و در سال ۱۳۹۸ با تولید اپلیکیشن آموزش همگانی ، اقدامات اساسی در این خصوص صورت گرفت.

رونمایی و بهره برداری از اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس

رئیس اداره برنامه ریزی آموزش همگانی ادامه داد: رونمایی و بهره برداری از اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس در بهمن ماه ۱۳۹۸ انجام گرفت و با شیوع ویروس کرونا در اواخر آن سال سبب شد که توجه و توان مجموعه آموزش همگانی به تولید و نشر محتوا های پیشگیرانه در خصوص آگاه سازی در خصوص پیشگیری از موضوعات مربوط به شیوع ویروس کرونا از جمله مبارزه با احتکار مواد ضد عفونی و ماسک و مبارزه با قاچاق کالا که در سال ۱۳۹۹ با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته و نشست های کارگروه اندیشه ورزی برنامه های آموزشی متنوعی در اپلیکیشن به مرحله اجرا گذاشته شود.

سرهنگ بابایی گفت: در ابتدا، تیم تولید محتوای الکترونیکی که متشکل از مدیران آموزش همگانی ۳۴ استان و پلیس های تخصصی است تشکیل و بخش ویژه آموزش برای بزرگسالان به نام پلیس همراه و بخش آموزش برای کودکان با نام همیار پلیس راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در بخش های دیگر اپلیکیشن، متناسب با اولویت های آموزشی سال و ضرورت پرداختن به پیشگیری اجتماعی از آسیب ها و جرایم از قبیل اعتیاد، آسیب های فضای مجازی، سرقت از منزل و خودرو و فرهنگ ترافیک راه اندازی و موضوعات آموزنده در این بخش به جامعه مخاطب به صورت عمومی آموزش داده می شود.

 

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=290683

ثبت نظر

-